WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ TOP PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, KTÓRY DZIAŁA PRZEZ ZARZĄD JEDNOOSOBOWY - PREZESA ZARZĄDU - JAROSŁAWA MAJORA.
Organizacja Top promotion osiągnęła 1 658 230 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 658 230 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 558 483 zł.
Zysk netto wyniósł 99 747 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 276 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 658 230 zł w 2023 roku.
• 2 080 281 zł w 2022 roku.
• 1 946 001 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 99 747 zł w 2023 roku.
• 6010 zł w 2022 roku.
• 81 983 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Top promotion wynosi 1 644 636 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
140 162 zł a 4 145 574 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 274 014 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 644 636 zł w 2023 roku.
• 1 476 246 zł w 2022 roku.
• 1 748 005 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Top promotion wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Top promotion wyniosła 450 036 zł.
a
ktywa obrotowe to 450 036 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 450 036 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 186 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 263 154 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 74 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 450 036 zł w 2023 roku.
• 443 781 zł w 2022 roku.
• 489 120 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 50.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 71.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Top promotion wyniosły 263 154 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 450 036 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 43 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 263 154 zł w 2023 roku
• 356 646 zł w 2022 roku
• 325 466 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 80% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Top promotion wykazała przychody na poziomie 1 658 230 zł.
Organizacja zarobiła 108 001 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8254 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 99 747 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1376 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8254 zł w 2023 roku
• 1283 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Top promotion wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki