Naprzód Marketing to firma z siedzibą w Łodzi, należąca do Grupy Kapitałowej RekeepPolska, która specjalizuje się w świadczeniu wsparcia dla klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Zespół Naprzód Marketing oferuje szeroką gamę usług związanych z Facility Management, co oznacza kompleksowe zarządzanie obiektami oraz świadczenie usług utrzymania czystości. Dodatkowo, w ofercie znajduje się także opieka zdrowotna, catering oraz transport medyczny. W ramach Grupy Kapitałowej, Naprzód Marketing korzysta z synergi z innymi spółkami, co pozwala na dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Firma ma na celu dostarczanie wysokiej jakości usług i rozwiązań, które przyczyniają się do podnoszenia standardów w obszarze zarządzania obiektami i usługami wsparcia.
W skrócie
Usługi w zakresie Facility Management
Kompleksowe utrzymanie czystości
Opieka zdrowotna
Catering
Transport medyczny
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Naprzód marketing osiągnęła 75 421 664 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 122 442 zł. Pozostałe przychody to 299 222 zł.
Całkowite koszty wyniosły 70 260 894 zł.
Zysk netto wyniósł 4 861 548 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 570 057 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 75 421 664 zł w 2023 roku.
• 61 613 840 zł w 2022 roku.
• 75 342 700 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 814 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 861 548 zł w 2023 roku.
• 2 599 635 zł w 2022 roku.
• 6 482 048 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Naprzód marketing wynosi 72 824 262 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 096 962 zł a 188 554 160 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 137 230 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 72 824 262 zł w 2023 roku.
• 53 484 088 zł w 2022 roku.
• 79 943 259 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Naprzód marketing wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,055% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Naprzód marketing wyniosła 25 357 544 zł.
a
ktywa trwałe to 28 113 zł.
a
ktywa obrotowe to 25 329 431 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 357 544 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 129 282 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 228 262 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 196 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 357 544 zł w 2023 roku.
• 12 159 354 zł w 2022 roku.
• 15 594 820 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 118%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 287.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Naprzód marketing wyniosły 21 228 262 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 357 544 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 463 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 228 262 zł w 2023 roku
• 9 479 815 zł w 2022 roku
• 10 546 020 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 27.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Naprzód marketing wykazała przychody na poziomie 75 421 664 zł.
Organizacja zarobiła 4 861 548 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 861 548 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1 821 977 zł w 2021 roku