NAPRZÓD MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000619424
NIP
9452194929
REGON
364495324

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
25,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
75,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
4,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
72,8 mln
Info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. TRAKTOROWA, 126
Kod pocztowy
91-204
Rejestracja
2016-05-19
Rozpoczęcie działalności
2016-05-19
Kapitał zakładowy
8150,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Naprzód Marketing to firma z siedzibą w Łodzi, należąca do Grupy Kapitałowej RekeepPolska, która specjalizuje się w świadczeniu wsparcia dla klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Zespół Naprzód Marketing oferuje szeroką gamę usług związanych z Facility Management, co oznacza kompleksowe zarządzanie obiektami oraz świadczenie usług utrzymania czystości. Dodatkowo, w ofercie znajduje się także opieka zdrowotna, catering oraz transport medyczny. W ramach Grupy Kapitałowej, Naprzód Marketing korzysta z synergi z innymi spółkami, co pozwala na dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Firma ma na celu dostarczanie wysokiej jakości usług i rozwiązań, które przyczyniają się do podnoszenia standardów w obszarze zarządzania obiektami i usługami wsparcia.
W skrócie
  • Usługi w zakresie Facility Management
  • Kompleksowe utrzymanie czystości
  • Opieka zdrowotna
  • Catering
  • Transport medyczny

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Naprzód marketing osiągnęła 75 421 664 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 75 122 442 zł. Pozostałe przychody to 299 222 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 70 260 894 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 4 861 548 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 570 057 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 75 421 664 zł w 2023 roku.
• 61 613 840 zł w 2022 roku.
• 75 342 700 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 814 054 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 861 548 zł w 2023 roku.
• 2 599 635 zł w 2022 roku.
• 6 482 048 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Naprzód marketing wynosi 72 824 262 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 096 962 zł a 188 554 160 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 137 230 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 72 824 262 zł w 2023 roku.
• 53 484 088 zł w 2022 roku.
• 79 943 259 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Naprzód marketing wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,055% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Naprzód marketing wyniosła 25 357 544 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 28 113 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 25 329 431 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 357 544 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 4 129 282 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 228 262 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 196 252 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 357 544 zł w 2023 roku.
• 12 159 354 zł w 2022 roku.
• 15 594 820 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 118%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 287.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Naprzód marketing wyniosły 21 228 262 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 357 544 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 463 574 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 228 262 zł w 2023 roku
• 9 479 815 zł w 2022 roku
• 10 546 020 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 27.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Naprzód marketing wykazała przychody na poziomie 75 421 664 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 4 861 548 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 861 548 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1 821 977 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Naprzód marketing wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rekeep Polska posiada 163 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 28.03.2023 jest Rekeep Polska kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 15.06.2021 do 28.03.2023 była Rekeep Polska kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 19.05.2016 do 15.06.2021 najwięcej udziałów posiadała Rekeep Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.