SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PRZEZ PREZESA ZARZĄDU, - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PRZEZ 2 (DWÓCH) CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM, - W PRZYPADKU POWOŁANIA PROKURENTA, PROKURENT BĘDZIE UPRAWNIONY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI WYŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU. POWYŻSZE ZASTRZEŻENIE NIE DOTYCZY PROKURY SAMOISTNEJ.
Wdrożenia i dostosowanie systemów dla sklepów online
Pełne wsparcie marketingowe i strategia rozwoju
Realizacja projektów dla różnych branż
Usługi audytów i szkoleń dla biznesów online
Brand Active to agencja specjalizująca się w zakresie e-commerce, szczególnie w obsłudze platformy Shopify. Firma oferuje kompleksowe usługi związane z wdrożeniem sklepów internetowych, strategią marketingową, audytami oraz szkoleniami dla przedsiębiorstw, które pragną rozwijać swoją działalność online. W skład zespołu Brand Active wchodzą menadżerowie e-commerce, programiści, projektanci UX oraz specjaliści ds. marketingu, co pozwala na realizację różnorodnych projektów, w tym dla branż modowych, ekologicznych, spożywczych oraz beauty. W ofercie agencji znajdują się usługi takie jak rozwój i dostosowanie aplikacji Shopify, tworzenie sklepów internetowych zgodnych z aktualnymi trendami, jak również migracja z innych platform e-commerce, co czyni ją ekspertem w dostosowywaniu rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Brand Active zdobyło zaufanie wielu polskich marek, co potwierdzają ich case studies, które pokazują różne zastosowania oferowanych przez nich usług. Misją agencji jest wspieranie firm w osiąganiu sukcesów w handlu elektronicznym, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand active osiągnęła 4 065 735 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 063 638 zł. Pozostałe przychody to 2097 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 963 884 zł.
Zysk netto wyniósł 99 754 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 757 806 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 065 735 zł w 2022 roku.
• 2 935 304 zł w 2021 roku.
• 1 787 834 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 99 754 zł w 2022 roku.
• 319 262 zł w 2021 roku.
• 133 432 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand active wynosi 144 tys. zł.
EBITDA Brand active wynosi 171 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
22 684 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 144 085 zł w
2022 roku.
• 367 281 zł w
2021 roku.
• 147 684 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
27 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 171 057 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
• 147 684 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand active wynosi 3 606 467 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
496 962 zł a 10 164 337 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 658 028 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 606 467 zł w 2022 roku.
• 3 656 065 zł w 2021 roku.
• 1 927 069 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand active wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 919 066
zł.
Koszty operacyjne Brand active wyniosły 3 919 553
zł.
Wynagrodzenia stanowią 23%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
181 004 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 919 066 zł w 2022 roku
• 674 086 zł w 2021 roku
• 504 056 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
23% w 2022 roku
•
26% w 2021 roku
•
31% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand active wyniosła 1 016 061 zł.
a
ktywa trwałe to 204 801 zł.
a
ktywa obrotowe to 811 260 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 016 061 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 662 616 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 353 445 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 189 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 016 061 zł w 2022 roku.
• 944 737 zł w 2021 roku.
• 553 016 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand active wyniosły 353 445 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 016 061 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 353 445 zł w 2022 roku
• 381 875 zł w 2021 roku
• 284 416 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 51% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand active wykazała przychody na poziomie 4 065 735 zł.
Organizacja zarobiła 129 451 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 697 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 99 754 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5004 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 697 zł w 2022 roku
• 37 744 zł w 2021 roku
• 13 377 zł w 2020 roku
Organizacja Brand active wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Divante
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 09.12.2024 jest
Divante
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.06.2024 do 09.12.2024
był Divante
kontrolując 97% udziałów.
W okresie od 10.05.2021 do 21.06.2024 najwięcej udziałów posiadał Divante . Jego udziały w tym czasie wynosiły 70%.