DOM REKLAMY ART OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000611034
NIP
9522145682
REGON
364101704

Podsumowanie

aktywa
1,8 mln
przychód
2,3 mln
zysk
-1 tys.
wartość firmy
2,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STEFANA OKRZEI, 8
Kod pocztowy
03-710
Rejestracja
2016-04-01
Rozpoczęcie działalności
2016-04-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Dom reklamy art office osiągnęła 2 331 562 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 331 562 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 332 653 zł.
Strata netto wyniosła 1091 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -929 977 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 331 562 zł w 2020 roku.
• 2 771 507 zł w 2019 roku.
• 5 986 576 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -6565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1091 zł w 2020 roku.
• 107 798 zł w 2019 roku.
• 1 350 527 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dom reklamy art office wynosi 2 245 278 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 828 906 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -457 054 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 245 278 zł w 2020 roku.
• 2 576 784 zł w 2019 roku.
• 9 911 204 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Dom reklamy art office wyniosła 1 751 613 zł.
a
ktywa trwałe to 467 746 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 283 866 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 751 613 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 921 205 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 830 408 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -233 624 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 751 613 zł w 2020 roku.
• 1 079 870 zł w 2019 roku.
• 2 080 464 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Dom reklamy art office wyniosły 830 408 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 751 613 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -483 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 830 408 zł w 2020 roku
• 682 645 zł w 2019 roku
• 1 389 738 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2020 roku
• 63% w 2019 roku
• 67% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Dom reklamy art office wykazała przychody na poziomie 2 331 562 zł.
Organizacja zarobiła -1091 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1091 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Dom reklamy art office wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki