Organizacja Dom reklamy art office osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6173 zł.
Strata netto wyniosła 6173 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 5002 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6173 zł w 2021 roku.
• -3209 zł w 2020 roku.
• -10 495 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dom reklamy art office wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -769 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku.
• 3334 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dom reklamy art office wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dom reklamy art office wyniosła 16 379 zł.
a
ktywa trwałe to 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 379 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 379 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -36 812 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 191 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3039 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 379 zł w 2021 roku.
• 21 311 zł w 2020 roku.
• 69 998 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Dom reklamy art office wyniosły 53 191 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 379 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 325%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 267 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 191 zł w 2021 roku
• 51 950 zł w 2020 roku
• 97 429 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 80.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 325% w 2021 roku
• 244% w 2020 roku
• 139% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dom reklamy art office wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -6173 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6173 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 437 zł w 2019 roku