HBP CENTRUM REKLAMY EFEKTYWNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000122102
NIP
7262427938
REGON
473058800

Podsumowanie

aktywa
16 tys.
przychód
848
zysk
186
wartość firmy
13 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
DOWBORCZYKÓW, 25
Kod pocztowy
90-019
Rejestracja
2002-07-09
Rozpoczęcie działalności
2002-09-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM SPÓŁKĘ REPREZENTUJĄ ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU; W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hbp centrum reklamy efektywnej osiągnęła 848 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 848 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 662 zł.
Zysk netto wyniósł 186 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 10 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 848 zł w 2022 roku.
• 832 zł w 2021 roku.
• 897 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 186 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 307 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hbp centrum reklamy efektywnej wynosi 12 585 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1272 zł a 60 128 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -104 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 585 zł w 2022 roku.
• 12 439 zł w 2021 roku.
• 12 921 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hbp centrum reklamy efektywnej wyniosła 16 032 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 032 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 032 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 032 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 53 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 032 zł w 2022 roku.
• 15 905 zł w 2021 roku.
• 15 795 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hbp centrum reklamy efektywnej wyniosły 1000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 032 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 190 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1000 zł w 2022 roku
• 60 zł w 2021 roku
• 1000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hbp centrum reklamy efektywnej wykazała przychody na poziomie 848 zł.
Organizacja zarobiła 186 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 186 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Hbp centrum reklamy efektywnej wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 18% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mirecka Lucyna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Czekaj Magdalena posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Mirecka Lucyna (50% udziałów)
• Czekaj Magdalena (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.07.2002 do 14.12.2016:
• Mirecka Lucyna (50% udziałów)
• Koper Katarzyna (50% udziałów)