Publikacja artykułów sponsorowanych na ponad 70 blogach.
Długotrwałe efekty publikacji, trwające do 3 lat.
Współpraca z mikro i dużymi influencerami oraz portalami premium.
Dbałość o jakość treści i indywidualne podejście do klienta.
Publish Media to agencja marketingowa specjalizująca się w tworzeniu treści i kampanii content marketingowych. Zespół składający się z ekspertów działa na rynku od ponad 10 lat, wdrażając efektywne strategie marketingowe dla swoich klientów. Agencja dysponuje szeroką siecią własnych blogów oraz partnerów, obejmującą ponad 70 blogów i 200 starannie wyselekcjonowanych portali, co daje możliwość publikacji artykułów sponsorowanych z linkami dofollow lub nofollow. Publish Media wyróżnia się na rynku dzięki długotrwałym efektom publikacji, które mogą przechodzić nawet trzyletnie okresy, oferując klientom realną inwestycję w pozycjonowanie ich stron. Współpraca z influencerami oraz dużymi portalami lokalnymi i premium umożliwia zdobycie cennych linków oraz zwiększenie ruchu na stronach klientów. Agencja dba o jakość przygotowywanych treści, co przekłada się na zadowolenie klientów oraz ich pozytywne opinie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Publish media osiągnęła 2816 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2816 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2505 zł.
Zysk netto wyniósł 311 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 704 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2816 zł w 2023 roku.
• 3537 zł w 2022 roku.
• 20 814 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 78 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 311 zł w 2023 roku.
• -714 zł w 2022 roku.
• 4999 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Publish media wynosi 0 tys. zł.
EBITDA Publish media wynosi 0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Publish media wynosi 14 164 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3110 zł a 58 897 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3541 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 164 zł w 2023 roku.
• 13 168 zł w 2022 roku.
• 45 216 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Publish media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Publish media wyniosły 2462
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Publish media wyniosła 14 767 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 767 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 767 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 724 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 43 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 767 zł w 2023 roku.
• 15 028 zł w 2022 roku.
• 16 299 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Publish media wyniosły 43 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 767 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 43 zł w 2023 roku
• 615 zł w 2022 roku
• 1172 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Publish media wykazała przychody na poziomie 2816 zł.
Organizacja zarobiła 354 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 43 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 311 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 43 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 494 zł w 2021 roku