AB Vision to renomowany polski producent, który specjalizuje się w zakresie reklamyoutdoorowej. Firma została założona w 2007 roku i z biegiem lat poszerzyła swoją ofertę o różnorodne produkty, takie jak ekspresowe namioty, parasole reklamowe, ścianki wystawiennicze, flagi, banery oraz roll-upy. AB Vision kładzie duży nacisk na jakość oferowanych produktów oraz wzorową obsługę klienta na każdym etapie współpracy – od sprzedaży, przez produkcję, aż po dostawę i serwis posprzedażowy. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na polskim i międzynarodowym rynku, firma zdobyła zaufanie wielu klientów, co przyczynia się do ich sukcesów. Misją AB Vision jest nie tylko dostarczanie wysokiej jakości produktów reklamowych, ale także zapewnienie, aby każdy klient czuł się odpowiednio zaopiekowany i zadowolony z usług firmy. W zakresie innowacji, firma wytrwale poszukuje nowych rozwiązań, aby sprostać oczekiwaniom rynku oraz dostarczać produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.
W skrócie
Produkcja ekspresowych namiotów i parasoli reklamowych
Realizacja różnorodnych produktów reklamowych, takich jak flagi i banery
Wysoka jakość produktów oraz profesjonalna obsługa klienta
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ab vision osiągnęła 506 654 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 506 654 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 458 723 zł.
Zysk netto wyniósł 47 931 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 32 205 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 506 654 zł w 2021 roku.
• 281 049 zł w 2020 roku.
• 514 528 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1673 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 931 zł w 2021 roku.
• -121 550 zł w 2020 roku.
• -47 967 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ab vision wynosi 529 492 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 266 635 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 779 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 529 492 zł w 2021 roku.
• 187 366 zł w 2020 roku.
• 343 019 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ab vision wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,32% w 2020 roku.
• 0,07% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ab vision wyniosła 110 456 zł.
a
ktywa trwałe to 69 119 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 337 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 456 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -161 519 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 271 975 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -18 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 456 zł w 2021 roku.
• 173 949 zł w 2020 roku.
• 165 963 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -30%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ab vision wyniosły 271 975 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 456 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 246%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 793 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 271 975 zł w 2021 roku
• 383 398 zł w 2020 roku
• 253 862 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 246% w 2021 roku
• 220% w 2020 roku
• 153% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ab vision wykazała przychody na poziomie 506 654 zł.
Organizacja zarobiła 47 931 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 931 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku