Organizacja Media i design osiągnęła 263 721 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 263 721 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 140 726 zł.
Zysk netto wyniósł 122 995 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 263 721 zł w 2022 roku.
• 108 817 zł w 2021 roku.
• 38 436 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 122 995 zł w 2022 roku.
• -11 700 zł w 2021 roku.
• -90 538 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media i design wynosi 986 968 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
319 172 zł a 1 721 935 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 86 261 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 986 968 zł w 2022 roku.
• 299 470 zł w 2021 roku.
• 261 324 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media i design wyniosła 432 198 zł.
a
ktywa obrotowe to 432 198 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 432 198 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 425 563 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6635 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 119 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 432 198 zł w 2022 roku.
• 350 991 zł w 2021 roku.
• 315 942 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 47%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media i design wyniosły 6635 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 432 198 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -19 289 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6635 zł w 2022 roku
• 48 424 zł w 2021 roku
• 1675 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media i design wykazała przychody na poziomie 263 721 zł.
Organizacja zarobiła 122 995 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 122 995 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3106 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku