MEDIA I DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000595566
NIP
1182117411
REGON
363472025

Podsumowanie

aktywa
432 tys.
przychód
264 tys.
zysk
123 tys.
wartość firmy
987 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KOCZARGI NOWE
Adres
UL. KLONOWA, 132
Kod pocztowy
05-080
Rejestracja
2016-01-07
Rozpoczęcie działalności
2016-01-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media i design osiągnęła 263 721 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 263 721 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 140 726 zł.
Zysk netto wyniósł 122 995 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 263 721 zł w 2022 roku.
• 108 817 zł w 2021 roku.
• 38 436 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 122 995 zł w 2022 roku.
• -11 700 zł w 2021 roku.
• -90 538 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media i design wynosi 986 968 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 319 172 zł a 1 721 935 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 86 261 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 986 968 zł w 2022 roku.
• 299 470 zł w 2021 roku.
• 261 324 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media i design wyniosła 432 198 zł.
a
ktywa obrotowe to 432 198 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 432 198 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 425 563 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6635 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 119 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 432 198 zł w 2022 roku.
• 350 991 zł w 2021 roku.
• 315 942 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 47%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media i design wyniosły 6635 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 432 198 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -19 289 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6635 zł w 2022 roku
• 48 424 zł w 2021 roku
• 1675 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media i design wykazała przychody na poziomie 263 721 zł.
Organizacja zarobiła 122 995 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 122 995 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3106 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media i design wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kądziołka Andrzej posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Konopka Iwona posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.