SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, DO SKŁADANIA I PRZYJMOWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI, UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, DO SKŁADANIA I PRZYJMOWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Royal brand osiągnęła 327 669 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 159 678 zł. Pozostałe przychody to 167 991 zł.
Całkowite koszty wyniosły 312 794 zł.
Strata netto wyniosła 153 116 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 54 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 327 669 zł w 2023 roku.
• 4 738 788 zł w 2022 roku.
• 19 735 565 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -24 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -153 116 zł w 2023 roku.
• -1 008 128 zł w 2022 roku.
• -78 883 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Royal brand wynosi -321 tys. zł.
EBITDA Royal brand wynosi -321 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -320 827 zł w
2023 roku.
• -966 880 zł w
2022 roku.
• -10 119 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -320 827 zł w
2023 roku.
• -966 880 zł w
2022 roku.
• -10 119 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Royal brand wynosi 218 446 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 819 173 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 36 408 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 218 446 zł w 2023 roku.
• 3 159 192 zł w 2022 roku.
• 13 219 633 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Royal brand wynosi 0,84%. To oznacza, że firma ma szansę 0,84% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,138% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,84% w 2023 roku.
• 2,50% w 2022 roku.
• 0,22% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Royal brand wyniosła 1 113 985 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 113 985 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 113 985 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 097 187 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 211 172 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 184 467 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 113 985 zł w 2023 roku.
• 1 609 274 zł w 2022 roku.
• 2 765 211 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła -201%.
Marża netto wyniosła -47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Royal brand wyniosły 2 211 172 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 113 985 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 198%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 366 479 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 211 172 zł w 2023 roku
• 2 553 344 zł w 2022 roku
• 2 681 759 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 198% w 2023 roku
• 159% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Royal brand wykazała przychody na poziomie 327 669 zł.
Organizacja zarobiła -153 116 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -153 116 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 5813 zł w 2021 roku