SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU ALBO PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Solver international transport & spedition osiągnęła 302 563 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 176 250 zł. Pozostałe przychody to 126 313 zł.
Całkowite koszty wyniosły 267 271 zł.
Strata netto wyniosła 91 021 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 50 427 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 302 563 zł w 2023 roku.
• 1 182 853 zł w 2022 roku.
• 804 176 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -91 021 zł w 2023 roku.
• 10 131 zł w 2022 roku.
• -114 572 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Solver international transport & spedition wynosi 201 709 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 756 408 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 33 432 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 201 709 zł w 2023 roku.
• 829 093 zł w 2022 roku.
• 536 117 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Solver international transport & spedition wynosi 0,37%. To oznacza, że firma ma szansę 0,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,37% w 2023 roku.
• 0,40% w 2022 roku.
• 0,39% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 36 131
zł.
Koszty operacyjne Solver international transport & spedition wyniosły 242 228
zł.
Wynagrodzenia stanowią 15%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6022 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 36 131 zł w 2023 roku
• 175 177 zł w 2022 roku
• 291 422 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
15% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
•
32% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Solver international transport & spedition wyniosła 417 513 zł.
a
ktywa obrotowe to 417 513 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 417 513 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -347 866 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 765 379 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -22 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 417 513 zł w 2023 roku.
• 887 847 zł w 2022 roku.
• 627 813 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła -37%.
Marża netto wyniosła -30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Solver international transport & spedition wyniosły 765 379 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 417 513 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 183%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 765 379 zł w 2023 roku
• 1 072 536 zł w 2022 roku
• 909 077 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 183% w 2023 roku
• 121% w 2022 roku
• 145% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Solver international transport & spedition wykazała przychody na poziomie 302 563 zł.
Organizacja zarobiła -91 021 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -91 021 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Solver international transport & spedition wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Działalność pozostałych agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 28% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Moroz Robert
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.08.2024 jest
Moroz Robert
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.04.2018 do 05.08.2024
była Cieślukowska Kurczewska Ilona
kontrolująca 40% udziałów.
W okresie od 15.11.2017 do 05.04.2018 najwięcej udziałów posiadał Kendziorek Hubert . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
SOLVER INTERNATIONAL TRANSPORT & SPEDITION