SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI JEST WSPÓLNIK (KOMPLEMENTARIUSZ) GLOBAL MARKETING HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH, DZIAŁAJĄCY PRZEZ SWÓJ ZARZĄD. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU JEST PREZES ZARZĄDU SEBASTIAN DASZKIEWICZ. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Global marketing holding osiągnęła 1 186 853 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 186 853 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 114 295 zł.
Zysk netto wyniósł 1 072 557 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 255 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 186 853 zł w 2020 roku.
• 1 120 734 zł w 2019 roku.
• 1 613 967 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 77 814 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 072 557 zł w 2020 roku.
• -64 988 zł w 2019 roku.
• -84 508 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Global marketing holding wynosi 1,18 mln zł.
EBITDA Global marketing holding wynosi 1,18 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
114 792 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 178 634 zł w
2020 roku.
• -39 700 zł w
2019 roku.
• -74 857 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
114 522 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 178 634 zł w
2020 roku.
• -39 700 zł w
2019 roku.
• -74 857 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global marketing holding wynosi 6 442 071 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 360 607 zł a 15 015 803 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -280 927 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 442 071 zł w 2020 roku.
• 1 303 345 zł w 2019 roku.
• 1 604 969 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Global marketing holding wynosi 0,84%. To oznacza, że firma ma szansę 0,84% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,249% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,84% w 2020 roku.
• 0,20% w 2019 roku.
• 0,27% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global marketing holding wyniosła 3 203 902 zł.
a
ktywa trwałe to 12 635 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 191 266 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 203 902 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 814 142 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 389 759 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 486 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 203 902 zł w 2020 roku.
• 1 794 631 zł w 2019 roku.
• 1 678 595 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 99%.
Marża netto wyniosła 90%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Global marketing holding wyniosły 1 389 759 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 203 902 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 159 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 389 759 zł w 2020 roku
• 1 053 046 zł w 2019 roku
• 973 273 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2020 roku
• 59% w 2019 roku
• 58% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global marketing holding wykazała przychody na poziomie 1 186 853 zł.
Organizacja zarobiła 1 178 634 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 106 077 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 072 557 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 35 359 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 106 077 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Global marketing holding wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki