SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Global marketing holding osiągnęła 118 500 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 118 500 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 665 zł.
Zysk netto wyniósł 107 835 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 38 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 118 500 zł w 2020 roku.
• 13 850 zł w 2019 roku.
• 10 757 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 35 601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 107 835 zł w 2020 roku.
• -754 zł w 2019 roku.
• 6806 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global marketing holding wynosi 597 666 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
87 326 zł a 1 509 690 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 195 964 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 597 666 zł w 2020 roku.
• 15 683 zł w 2019 roku.
• 41 411 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Global marketing holding wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global marketing holding wyniosła 142 032 zł.
a
ktywa obrotowe to 142 032 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 142 032 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 116 435 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 597 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 45 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 142 032 zł w 2020 roku.
• 23 532 zł w 2019 roku.
• 10 796 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 76%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża netto wyniosła 91%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Global marketing holding wyniosły 25 597 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 142 032 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7827 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 597 zł w 2020 roku
• 14 932 zł w 2019 roku
• 1442 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2020 roku
• 63% w 2019 roku
• 13% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global marketing holding wykazała przychody na poziomie 118 500 zł.
Organizacja zarobiła 118 500 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 665 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 107 835 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3548 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 665 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Global marketing holding wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.005%.