SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ , PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE , ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
EnterPrice Media to firma specjalizująca się w profesjonalnym doradztwie z zakresuplanowania kampanii reklamowych oraz zakupem mediów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, oferuje klientom kompleksową obsługę, która obejmuje nie tylko tradycyjne usługi planowania i zakupu mediów, ale także wsparcie w obszarze PR i badań marketingowych. Firma wyróżnia się na tle konkurencji elastycznym podejściem do każdego klienta, co obejmuje audyty komunikacyjne, dedykowane mediaplanowanie oraz działania w ramach custom publishing. W zakresie custom publishing, EnterPrice Media dostarcza dopasowane rozwiązania, takie jak opracowanie graficzne, edytowanie treści oraz dystrybucję wydawnictw. W świetle rosnącej popularności mediów cyfrowych, przedsiębiorstwo nie zapomina o wartościach tradycyjnych mediów, dostrzegając ich znaczenie w strategiach marketingowych. Celem działań EnterPrice Media jest efektywne dotarcie do docelowych grup odbiorców, aby zwiększyć skuteczność reklam oraz budować pozytywny wizerunek marki swoich klientów. Współpraca z firmą oznacza także dostęp do korzystnych warunków zakupowych oraz indywidualne podejście, co zapewnia większą oszczędność czasu i zasobów.
W skrócie
Doradztwo w zakresie planowania kampanii reklamowych
Zakup mediów tradycyjnych i cyfrowych
Usługi związane z custom publishing
Działania PR w zakresie komunikacji marki
Analiza i badania marketingowe
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Enterprice media osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8786 zł.
Strata netto wyniosła 8786 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -319 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 9500 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8786 zł w 2022 roku.
• -655 zł w 2021 roku.
• -3783 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Enterprice media wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -225 068 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 63 948 zł w 2021 roku.
• 61 439 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Enterprice media wynosi 1,66%. To oznacza, że firma ma szansę 1,66% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,298% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,66% w 2022 roku.
• 0,30% w 2021 roku.
• 0,53% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Enterprice media wyniosła 202 912 zł.
a
ktywa trwałe to 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 202 412 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 202 912 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -305 598 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 508 510 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -124 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 202 912 zł w 2022 roku.
• 745 252 zł w 2021 roku.
• 742 484 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Enterprice media wyniosły 508 510 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 202 912 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 251%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -46 840 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 508 510 zł w 2022 roku
• 668 433 zł w 2021 roku
• 665 011 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 251% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Enterprice media wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -8786 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -8786 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Enterprice media wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0%.