ENTERPRICE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000576841
NIP
6252455074
REGON
362691890

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
203 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-9 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BĘDZIN
Adres
UL. SIELECKA, 63
Kod pocztowy
42-500
Rejestracja
2015-10-07
Rozpoczęcie działalności
2015-10-07
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
ldziedzic@enterpricemedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ , PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE , ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
EnterPrice Media to firma specjalizująca się w profesjonalnym doradztwie z zakresuplanowania kampanii reklamowych oraz zakupem mediów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, oferuje klientom kompleksową obsługę, która obejmuje nie tylko tradycyjne usługi planowania i zakupu mediów, ale także wsparcie w obszarze PR i badań marketingowych. Firma wyróżnia się na tle konkurencji elastycznym podejściem do każdego klienta, co obejmuje audyty komunikacyjne, dedykowane mediaplanowanie oraz działania w ramach custom publishing. W zakresie custom publishing, EnterPrice Media dostarcza dopasowane rozwiązania, takie jak opracowanie graficzne, edytowanie treści oraz dystrybucję wydawnictw. W świetle rosnącej popularności mediów cyfrowych, przedsiębiorstwo nie zapomina o wartościach tradycyjnych mediów, dostrzegając ich znaczenie w strategiach marketingowych. Celem działań EnterPrice Media jest efektywne dotarcie do docelowych grup odbiorców, aby zwiększyć skuteczność reklam oraz budować pozytywny wizerunek marki swoich klientów. Współpraca z firmą oznacza także dostęp do korzystnych warunków zakupowych oraz indywidualne podejście, co zapewnia większą oszczędność czasu i zasobów.
W skrócie
  • Doradztwo w zakresie planowania kampanii reklamowych
  • Zakup mediów tradycyjnych i cyfrowych
  • Usługi związane z custom publishing
  • Działania PR w zakresie komunikacji marki
  • Analiza i badania marketingowe

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Enterprice media osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 8786 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 8786 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -319 024 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 9500 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7135 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8786 zł w 2022 roku.
• -655 zł w 2021 roku.
• -3783 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Enterprice media wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -225 068 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 63 948 zł w 2021 roku.
• 61 439 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Enterprice media wynosi 1,66%. To oznacza, że firma ma szansę 1,66% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,298% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,66% w 2022 roku.
• 0,30% w 2021 roku.
• 0,53% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Enterprice media wyniosła 202 912 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 202 412 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 202 912 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -305 598 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 508 510 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -124 473 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 202 912 zł w 2022 roku.
• 745 252 zł w 2021 roku.
• 742 484 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Enterprice media wyniosły 508 510 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 202 912 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 251%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -46 840 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 508 510 zł w 2022 roku
• 668 433 zł w 2021 roku
• 665 011 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 251% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Enterprice media wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -8786 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -8786 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Enterprice media wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Cembrzyński Artur posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 13.06.2018 jest Cembrzyński Artur kontrolujący 95% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 07.10.2015 do 13.06.2018 był Chachołek Sebastian kontrolując 100% udziałów.