Hurtownia sportowa zaopatrująca kluby sportowe i szkoły
Szeroki asortyment produktów sportowych od znanych marek
Możliwość zamówienia odzieży sublimowanej
Ekspresowa wysyłka zamówień
Profesjonalne doradztwo w zakresie wyposażenia sportowego
Football Factory Group to hurtownia sportowa, która specjalizuje się w kompleksowym zaopatrzeniu klubów sportowych oraz instytucji edukacyjnych. Oferuje szeroki asortyment produktów związanych z różnymi dyscyplinami sportowymi, w tym odzież, obuwie i akcesoria. W ofercie znajdują się produkty renomowanych marek takich jak Adidas, Nike, Joma, oraz Reusch. Firma wyróżnia się na tle konkurencji dzięki szerokiej gamie artykułów dostępnych w atrakcyjnych cenach, a także możliwość zamówienia odzieży sublimowanej pod indywidualne preferencje. Football Factory Group dąży do zapewnienia najwyższej jakości produktów, co potwierdzają oferowane usługi dostosowane do potrzeb klientów, takie jak ekspresowa wysyłka i profesjonalne doradztwo w wyborze sprzętu sportowego. Dodatkowo, firma obsługuje nie tylko klientów indywidualnych, ale również organizacje sportowe i placówki edukacyjne, co czyni ją wszechstronnym partnerem w zarządzaniu wyposażeniem sportowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Football factory group osiągnęła 1 623 628 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 623 628 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 513 985 zł.
Zysk netto wyniósł 109 643 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 121 881 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 623 628 zł w 2021 roku.
• 1 371 082 zł w 2020 roku.
• 1 264 833 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 507 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 109 643 zł w 2021 roku.
• -10 741 zł w 2020 roku.
• 33 215 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Football factory group wynosi 118 tys. zł.
EBITDA Football factory group wynosi 133 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
36 634 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 118 153 zł w
2021 roku.
• -10 741 zł w
2020 roku.
• 37 929 zł w
2019 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
40 340 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 133 225 zł w
2021 roku.
• 4575 zł w
2020 roku.
• 43 178 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Football factory group wynosi 1 755 880 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
234 890 zł a 4 059 070 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 249 619 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 755 880 zł w 2021 roku.
• 1 066 713 zł w 2020 roku.
• 1 136 796 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Football factory group wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,062% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,07% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 275 184
zł.
Koszty operacyjne Football factory group wyniosły 1 505 475
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
52 314 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 275 184 zł w 2021 roku
• 106 796 zł w 2020 roku
• 86 912 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2021 roku
•
8% w 2020 roku
•
7% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Football factory group wyniosła 388 961 zł.
a
ktywa trwałe to 73 105 zł.
a
ktywa obrotowe to 315 856 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 388 961 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 313 187 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 75 774 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 45 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 388 961 zł w 2021 roku.
• 341 319 zł w 2020 roku.
• 395 710 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Football factory group wyniosły 75 774 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 388 961 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -53 853 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 75 774 zł w 2021 roku
• 137 775 zł w 2020 roku
• 181 426 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 30.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2021 roku
• 40% w 2020 roku
• 46% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Football factory group wykazała przychody na poziomie 1 623 628 zł.
Organizacja zarobiła 118 153 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8510 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 109 643 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2128 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8510 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 4714 zł w 2019 roku
Organizacja Football factory group wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.05%.