Hurtownia sportowa zaopatrująca kluby sportowe i szkoły
Szeroki asortyment produktów sportowych od znanych marek
Możliwość zamówienia odzieży sublimowanej
Ekspresowa wysyłka zamówień
Profesjonalne doradztwo w zakresie wyposażenia sportowego
Football Factory Group to hurtownia sportowa, która specjalizuje się w kompleksowym zaopatrzeniu klubów sportowych oraz instytucji edukacyjnych. Oferuje szeroki asortyment produktów związanych z różnymi dyscyplinami sportowymi, w tym odzież, obuwie i akcesoria. W ofercie znajdują się produkty renomowanych marek takich jak Adidas, Nike, Joma, oraz Reusch. Firma wyróżnia się na tle konkurencji dzięki szerokiej gamie artykułów dostępnych w atrakcyjnych cenach, a także możliwość zamówienia odzieży sublimowanej pod indywidualne preferencje. Football Factory Group dąży do zapewnienia najwyższej jakości produktów, co potwierdzają oferowane usługi dostosowane do potrzeb klientów, takie jak ekspresowa wysyłka i profesjonalne doradztwo w wyborze sprzętu sportowego. Dodatkowo, firma obsługuje nie tylko klientów indywidualnych, ale również organizacje sportowe i placówki edukacyjne, co czyni ją wszechstronnym partnerem w zarządzaniu wyposażeniem sportowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Football factory group osiągnęła 1 247 711 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 247 711 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 257 436 zł.
Strata netto wyniosła 9725 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 18 601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 247 711 zł w 2023 roku.
• 1 854 968 zł w 2022 roku.
• 1 623 628 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9725 zł w 2023 roku.
• 27 213 zł w 2022 roku.
• 109 643 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Football factory group wynosi -10 tys. zł.
EBITDA Football factory group wynosi 19 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
3136 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -9569 zł w
2023 roku.
• 27 213 zł w
2022 roku.
• 118 153 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
7904 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 19 290 zł w
2023 roku.
• 242 285 zł w
2022 roku.
• 133 225 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Football factory group wynosi 1 071 751 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 119 278 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 52 391 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 071 751 zł w 2023 roku.
• 1 592 733 zł w 2022 roku.
• 1 755 880 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Football factory group wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 217 761
zł.
Koszty operacyjne Football factory group wyniosły 1 257 280
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
25 305 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 217 761 zł w 2023 roku
• 128 818 zł w 2022 roku
• 275 184 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
•
18% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Football factory group wyniosła 430 175 zł.
a
ktywa trwałe to 97 268 zł.
a
ktywa obrotowe to 332 907 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 430 175 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 319 925 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 110 250 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 438 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 430 175 zł w 2023 roku.
• 538 503 zł w 2022 roku.
• 388 961 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Football factory group wyniosły 110 250 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 430 175 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -30 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 110 250 zł w 2023 roku
• 208 854 zł w 2022 roku
• 75 774 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Football factory group wykazała przychody na poziomie 1 247 711 zł.
Organizacja zarobiła -9569 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 156 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9725 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 26 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 156 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 8510 zł w 2021 roku
Organizacja Football factory group wykazała zysk netto większy niż 25% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 25% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.