SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ W ZAKRESIE WSZYSTKICH CZYNNOŚCI SĄDOWYCH I POZASĄDOWYCH. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
PROMOSHIP IP sp. z o.o. sp. k. to agencja komunikacji zintegrowanej, któraspecjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań wspierających rozwój i konkurencyjność klientów. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym strategię brandingową, tworzenie aplikacji internetowych, DTP, marketing w sieci oraz promocję produktów i usług. Dzięki nieustannemu doskonaleniu procesów, firma zdolna jest dostarczać narzędzia, które wspomagają klientów w działaniu. Agencja kładzie duży nacisk na efektywność, oferując rozwiązania z zakresu sprzedaży, realizacji zamówień oraz opieki posprzedażowej. PROMOSHIP IP dostosowuje swoje działania do indywidualnych potrzeb klientów, a ich oferta składa się z usług takich jak budowa oprogramowania na zamówienie, projektowanie strategi e-marketingowych czy kreacja wizerunku marki. Dzięki doświadczeniu w różnych branżach, firma jest w stanie dostarczać skuteczne narzędzia oraz wspierać rozwój przedsiębiorstw z sektora MŚP. Klienci agencji mogą liczyć na kompleksową obsługę oraz wsparcie w zakresie wszelkich procesów związanych z marketingiem i sprzedażą.
W skrócie
Usługi marketingowe i sprzedażowe
Budowa oprogramowania na zamówienie
Strategie e-marketingowe i SEO/SEM
Kreacja wizerunku i branding
Obsługa posprzedażowa dla klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Promoship ip osiągnęła 302 616 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 299 406 zł. Pozostałe przychody to 3210 zł.
Całkowite koszty wyniosły 294 973 zł.
Zysk netto wyniósł 4434 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -157 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 302 616 zł w 2021 roku.
• 475 797 zł w 2020 roku.
• 550 379 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -40 867 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4434 zł w 2021 roku.
• 186 766 zł w 2020 roku.
• 200 069 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promoship ip wynosi 264 854 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
44 337 zł a 756 541 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -290 816 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 264 854 zł w 2021 roku.
• 1 202 452 zł w 2020 roku.
• 1 306 841 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promoship ip wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promoship ip wyniosła 61 351 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 32 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 29 351 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 61 351 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 60 501 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 850 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -52 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 61 351 zł w 2021 roku.
• 213 574 zł w 2020 roku.
• 226 564 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promoship ip wyniosły 850 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 61 351 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -22 586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 850 zł w 2021 roku
• 29 321 zł w 2020 roku
• 40 367 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2021 roku
• 14% w 2020 roku
• 18% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promoship ip wykazała przychody na poziomie 302 616 zł.
Organizacja zarobiła 4434 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4434 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku