Profit Brand Sp. z o.o. SKA to firma działająca na polskim rynku od 26 marca 2015 roku, specjalizująca się w dziedzinach takich jak dzierżawa własności intelektualnej oraz wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Organizacja oferuje kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorców, wspierając ich w kształtowaniu przyszłości oraz dostosowywaniu się do zmieniających się warunków rynkowych. Profit Brand wyróżnia się na tle konkurencji dzięki swojemu podejściu do klienta oraz rzetelności w realizacji usług, co przyczynia się do budowy długotrwałych relacji biznesowych. Zespół firmy jest otwarty na współpracę, a ich oferta skierowana jest zarówno do małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które poszukują elastycznych rozwiązań w zakresie zarządzania i dzierżawy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Profit brand osiągnęła 2 165 677 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 2 165 677 zł.
Całkowite koszty wyniosły 414 032 zł.
Strata netto wyniosła 414 031 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 225 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 165 677 zł w 2022 roku.
• 5 373 108 zł w 2021 roku.
• 7 138 540 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -701 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -414 031 zł w 2022 roku.
• 132 741 zł w 2021 roku.
• 987 945 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Profit brand wynosi -2,58 mln zł.
EBITDA Profit brand wynosi -16 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
433 380 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2 577 343 zł w
2022 roku.
• 210 153 zł w
2021 roku.
• 1 723 852 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
949 980 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -15 943 zł w
2022 roku.
• 5 354 553 zł w
2021 roku.
• 6 868 252 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Profit brand wynosi 33 598 353 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 171 491 028 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 629 553 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 598 353 zł w 2022 roku.
• 36 537 449 zł w 2021 roku.
• 42 651 980 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Profit brand wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Profit brand wyniosły 2 577 344
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Profit brand wyniosła 47 682 100 zł.
a
ktywa trwałe to 5 047 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 42 635 100 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 47 682 100 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 872 757 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 809 343 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 001 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 682 100 zł w 2022 roku.
• 48 786 758 zł w 2021 roku.
• 52 625 628 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła -1,288,671,670%.
Marża netto wyniosła -19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -257734332.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Profit brand wyniosły 4 809 343 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 682 100 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -550 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 809 343 zł w 2022 roku
• 5 554 207 zł w 2021 roku
• 7 370 729 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 14% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Profit brand wykazała przychody na poziomie 2 165 677 zł.
Organizacja zarobiła -411 666 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2365 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -414 031 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 473 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2365 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Profit brand wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.06%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki