WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI W SKŁAD ZARZĄDU WCHODZI DWÓCH LUB WIĘCEJ CZŁONKÓW, PREZES ZARZĄDU ORAZ KAŻDY Z WICEPREZESÓW ZARZĄDU JEST UPOWAŻNIONY DO SAMODZIELNEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ DO PODPISYWANIA ZA SPÓŁKĘ, NATOMIAST CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPOWAŻNIONY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ DO PODPISYWANIA ZA SPÓŁKĘ ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU ALBO W WICEPREZESEM ZARZĄDU.
Organizacja Farmio brands osiągnęła 599 945 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 599 945 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 276 796 zł.
Strata netto wyniosła 676 851 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -148 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 599 945 zł w 2022 roku.
• 614 903 zł w 2021 roku.
• 711 468 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -676 851 zł w 2022 roku.
• -1 324 259 zł w 2021 roku.
• -900 627 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Farmio brands wynosi 399 963 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 499 862 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -143 253 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 399 963 zł w 2022 roku.
• 409 936 zł w 2021 roku.
• 474 312 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Farmio brands wynosi 1,10%. To oznacza, że firma ma szansę 1,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,191% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,10% w 2022 roku.
• 1,27% w 2021 roku.
• 1,19% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Farmio brands wyniosła 17 765 282 zł.
a
ktywa trwałe to 17 687 715 zł.
a
ktywa obrotowe to 77 567 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 765 282 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3 750 632 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 515 914 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 053 321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 765 282 zł w 2022 roku.
• 18 870 415 zł w 2021 roku.
• 20 031 747 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła -81%.
Marża netto wyniosła -113%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 48.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Farmio brands wyniosły 21 515 914 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 765 282 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 121%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -244 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 515 914 zł w 2022 roku
• 21 944 196 zł w 2021 roku
• 21 781 269 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 121% w 2022 roku
• 116% w 2021 roku
• 109% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Farmio brands wykazała przychody na poziomie 599 945 zł.
Organizacja zarobiła -676 851 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -676 851 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4081 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Farmio brands wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Farmio
posiada 40000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 14.03.2016 jest
Farmio
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 01.12.2015 do 14.03.2016
był Farmio
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 15.06.2015 do 01.12.2015 najwięcej udziałów posiadał Fsz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.