AUDIENCE SOLUTIONS SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000550668
NIP
9511969310
REGON
016271459

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
3,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
7,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1,4 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
12,2 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE UJAZDOWSKIE, 13
Kod pocztowy
00-567
Rejestracja
2015-03-30
Rozpoczęcie działalności
2000-04-01
Kapitał zakładowy
6870997,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU, NATOMIAST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ 2 (DWAJ) CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Audience Solutions jest firmą zajmującą się gromadzeniem i segmentacją danychużytkowników, specjalizującą się w wsparciu dla marketingu poprzez autorską technologię Audience DMP. Działa na rynku od niemal dekady, oferując rozwiązania big data, które umożliwiają precyzyjne kierowanie komunikacji reklamowej do zdefiniowanych grup docelowych. Dzięki integracji z wiodącymi platformami do zakupu danych, klienci mogą łatwo korzystać z segmentów stworzonych przez Audience Solutions w wybranych przez siebie narzędziach. Oferta firmy obejmuje m.in. segmenty behawioralne oraz możliwość monetyzacji danych, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
W skrócie
  • Specjalizacja w gromadzeniu i segmentacji danych użytkowników
  • Oferowanie autorskiej technologii Audience DMP
  • Kierowanie komunikacji reklamowej do precyzyjnie zdefiniowanych grup
  • Integracja z kluczowymi platformami zakupowymi danych
  • Dostarczenie segmentów behawioralnych i monetyzacji danych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Audience solutions osiągnęła 7 339 090 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 7 339 090 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 5 898 692 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 440 397 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -5 766 164 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 339 090 zł w 2022 roku.
• 7 385 818 zł w 2021 roku.
• 7 696 110 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 113 741 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 440 397 zł w 2022 roku.
• 871 087 zł w 2021 roku.
• -1 710 878 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Audience solutions wynosi 12 169 348 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 515 032 zł a 20 165 563 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 388 785 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 169 348 zł w 2022 roku.
• 8 408 225 zł w 2021 roku.
• 5 130 740 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Audience solutions wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -4,458% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 1,16% w 2021 roku.
• 5,4% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Audience solutions wyniosła 3 569 408 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 277 274 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 292 134 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 569 408 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 020 042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 549 366 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 737 997 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 569 408 zł w 2022 roku.
• 2 286 953 zł w 2021 roku.
• 2 069 998 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Audience solutions wyniosły 1 549 366 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 569 408 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 523 285 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 549 366 zł w 2022 roku
• 4 057 308 zł w 2021 roku
• 4 711 439 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 177% w 2021 roku
• 228% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Audience solutions wykazała przychody na poziomie 7 339 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 480 434 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 40 037 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 440 397 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -23 287 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 40 037 zł w 2022 roku
• 334 681 zł w 2021 roku
• 72 698 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Audience solutions wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Justtag posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 11.09.2020 jest Justtag kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 04.08.2016 do 11.09.2020 był Grupa Netsprint kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do AUDIENCE SOLUTIONS