SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU, NATOMIAST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ 2 (DWAJ) CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Audience Solutions jest firmą zajmującą się gromadzeniem i segmentacją danychużytkowników, specjalizującą się w wsparciu dla marketingu poprzez autorską technologię Audience DMP. Działa na rynku od niemal dekady, oferując rozwiązania big data, które umożliwiają precyzyjne kierowanie komunikacji reklamowej do zdefiniowanych grup docelowych. Dzięki integracji z wiodącymi platformami do zakupu danych, klienci mogą łatwo korzystać z segmentów stworzonych przez Audience Solutions w wybranych przez siebie narzędziach. Oferta firmy obejmuje m.in. segmenty behawioralne oraz możliwość monetyzacji danych, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
W skrócie
Specjalizacja w gromadzeniu i segmentacji danych użytkowników
Oferowanie autorskiej technologii Audience DMP
Kierowanie komunikacji reklamowej do precyzyjnie zdefiniowanych grup
Integracja z kluczowymi platformami zakupowymi danych
Dostarczenie segmentów behawioralnych i monetyzacji danych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Audience solutions osiągnęła 7 339 090 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 339 090 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 898 692 zł.
Zysk netto wyniósł 1 440 397 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -5 766 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 339 090 zł w 2022 roku.
• 7 385 818 zł w 2021 roku.
• 7 696 110 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 113 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 440 397 zł w 2022 roku.
• 871 087 zł w 2021 roku.
• -1 710 878 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Audience solutions wynosi 12 169 348 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 515 032 zł a 20 165 563 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 388 785 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 169 348 zł w 2022 roku.
• 8 408 225 zł w 2021 roku.
• 5 130 740 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Audience solutions wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -4,458% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 1,16% w 2021 roku.
• 5,4% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Audience solutions wyniosła 3 569 408 zł.
a
ktywa trwałe to 1 277 274 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 292 134 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 569 408 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 020 042 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 549 366 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 737 997 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 569 408 zł w 2022 roku.
• 2 286 953 zł w 2021 roku.
• 2 069 998 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Audience solutions wyniosły 1 549 366 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 569 408 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 523 285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 549 366 zł w 2022 roku
• 4 057 308 zł w 2021 roku
• 4 711 439 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 177% w 2021 roku
• 228% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Audience solutions wykazała przychody na poziomie 7 339 090 zł.
Organizacja zarobiła 1 480 434 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 40 037 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 440 397 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -23 287 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 40 037 zł w 2022 roku
• 334 681 zł w 2021 roku
• 72 698 zł w 2020 roku