SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST, W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Organizacja Grupa aptek promocyjnych osiągnęła 78 715 528 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 78 558 502 zł. Pozostałe przychody to 157 026 zł.
Całkowite koszty wyniosły 70 643 528 zł.
Zysk netto wyniósł 7 914 974 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 666 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 78 715 528 zł w 2023 roku.
• 74 716 895 zł w 2022 roku.
• 61 489 290 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 308 937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7 914 974 zł w 2023 roku.
• 8 467 436 zł w 2022 roku.
• 2 773 093 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa aptek promocyjnych wynosi 95 432 555 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
11 295 640 zł a 196 788 819 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 638 363 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 95 432 555 zł w 2023 roku.
• 95 748 801 zł w 2022 roku.
• 57 704 612 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa aptek promocyjnych wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,086% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa aptek promocyjnych wyniosła 22 298 972 zł.
a
ktywa trwałe to 7 943 564 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 355 409 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 298 972 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 060 853 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 238 120 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 490 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 298 972 zł w 2023 roku.
• 22 833 488 zł w 2022 roku.
• 15 230 255 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa aptek promocyjnych wyniosły 7 238 120 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 298 972 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 324 356 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 238 120 zł w 2023 roku
• 6 743 097 zł w 2022 roku
• 7 737 750 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa aptek promocyjnych wykazała przychody na poziomie 78 715 528 zł.
Organizacja zarobiła 8 033 800 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 118 826 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7 914 974 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 042 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 118 826 zł w 2023 roku
• 27 851 zł w 2022 roku
• 425 093 zł w 2021 roku
Organizacja Grupa aptek promocyjnych wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.3%.