DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I SKŁADANIA PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE-W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE, LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM-W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO.
Organizacja Sferis marketing osiągnęła 164 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 164 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 448 000 zł.
Strata netto wyniosła 1 284 000 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -884 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 164 000 zł w 2018 roku.
• 1 048 000 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 158 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 284 000 zł w 2018 roku.
• -126 000 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sferis marketing wynosi -1,2 mln zł.
EBITDA Sferis marketing wynosi -1,2 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1 163 000 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 199 000 zł w
2018 roku.
• -36 000 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sferis marketing wynosi 109 333 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 410 000 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -589 333 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 109 333 zł w 2018 roku.
• 698 667 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sferis marketing wynosi 8,0%. To oznacza, że firma ma szansę 8,0% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 7,50% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 8,0% w 2018 roku.
• 0,53% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 77 000
zł.
Koszty operacyjne Sferis marketing wyniosły 1 363 000
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-400 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 77 000 zł w 2018 roku
• 477 000 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
38.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2018 roku
•
44% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sferis marketing wyniosła 190 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 190 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 190 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 994 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 184 000 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 351 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 190 000 zł w 2018 roku.
• 1 541 000 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -676%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Marża operacyjna wyniosła -731%.
Marża netto wyniosła -783%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -667.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -727.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -770.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sferis marketing wyniosły 2 184 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 190 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,149%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -67 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 184 000 zł w 2018 roku
• 2 251 000 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1003.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1149% w 2018 roku
• 146% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sferis marketing wykazała przychody na poziomie 164 000 zł.
Organizacja zarobiła -1 284 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 284 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Sferis marketing wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki