WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Victory office products osiągnęła 61 201 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 61 201 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 68 991 zł.
Strata netto wyniosła 7790 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -382 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 201 zł w 2023 roku.
• 2 109 194 zł w 2022 roku.
• 1 268 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7790 zł w 2023 roku.
• 120 175 zł w 2022 roku.
• -45 000 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Victory office products wynosi 377 257 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 794 431 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -334 404 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 377 257 zł w 2023 roku.
• 3 870 793 zł w 2022 roku.
• 1 294 583 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Victory office products wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
• 0,62% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Victory office products wyniosły 68 991
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-49 429 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 38 344 zł w 2022 roku
• 39 000 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
3% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Victory office products wyniosła 642 808 zł.
a
ktywa obrotowe to 642 808 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 642 808 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 448 608 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 194 200 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -61 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 642 808 zł w 2023 roku.
• 4 947 109 zł w 2022 roku.
• 1 579 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Victory office products wyniosły 194 200 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 642 808 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -67 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 194 200 zł w 2023 roku
• 2 301 825 zł w 2022 roku
• 980 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Victory office products wykazała przychody na poziomie 61 201 zł.
Organizacja zarobiła -7790 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7790 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5000 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Victory office products wykazała zysk netto większy niż 22% organizacji z branży "Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 18% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0004%.