New Nordic Healthbrands Polska to firma specjalizująca się w tworzeniu orazdystrybucji naturalnych suplementów diety, które wpływają na piękno i zdrowie w różnych aspektach życia. Oferuje szeroką gamę produktów koncentrujących się na pielęgnacji skóry, włosów, witalności oraz ogólnego zdrowia. W ofercie dostępne są preparaty, takie jak Hair Volume™ wspierające zdrowie włosów, Active Immune™ wzmacniający system odpornościowy, czy Skin Care™ Hyaluron Shot poprawiający kondycję skóry. Cechą wyróżniającą New Nordic jest dbałość o jakość składników oraz ich pochodzenie, co zapewnia efektywność oferowanych produktów. Firma dąży do promowania zdrowego stylu życia poprzez wzbogacanie codziennej diety o niezbędne składniki odżywcze. Dodatkowo, New Nordic angażuje się w działania edukacyjne w zakresie zdrowego odżywiania oraz pielęgnacji, proponując profesjonalne wsparcie w doborze odpowiednich suplementów do indywidualnych potrzeb klientów.
W skrócie
Produkcja i dystrybucja suplementów diety.
Skupienie na zdrowiu skóry, włosów i ogólnej witalności.
Oferowanie produktów na bazie naturalnych składników.
Działania edukacyjne związane ze zdrowym trybem życia.
Wsparcie w doborze suplementów do potrzeb klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja New nordic healthbrands polska osiągnęła 7 050 341 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 050 341 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 930 192 zł.
Zysk netto wyniósł 120 148 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 206 071 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 050 341 zł w 2023 roku.
• 7 130 666 zł w 2022 roku.
• 6 840 100 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 120 148 zł w 2023 roku.
• 126 559 zł w 2022 roku.
• 108 187 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji New nordic healthbrands polska wynosi 6 010 987 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
830 167 zł a 17 625 851 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 213 122 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 010 987 zł w 2023 roku.
• 6 000 068 zł w 2022 roku.
• 5 543 855 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New nordic healthbrands polska wynosi 0,62%. To oznacza, że firma ma szansę 0,62% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,031% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,62% w 2023 roku.
• 0,41% w 2022 roku.
• 0,22% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów New nordic healthbrands polska wyniosła 4 165 511 zł.
a
ktywa trwałe to 101 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 064 011 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 165 511 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 106 889 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 058 621 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 236 825 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 165 511 zł w 2023 roku.
• 4 524 792 zł w 2022 roku.
• 3 505 201 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania New nordic healthbrands polska wyniosły 3 058 621 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 165 511 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 121 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 058 621 zł w 2023 roku
• 3 538 051 zł w 2022 roku
• 2 770 477 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja New nordic healthbrands polska wykazała przychody na poziomie 7 050 341 zł.
Organizacja zarobiła 132 031 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 883 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 120 148 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3352 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 883 zł w 2023 roku
• 12 517 zł w 2022 roku
• 25 377 zł w 2021 roku
Organizacja New nordic healthbrands polska wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 53% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.007%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
New Nordic Healthbrands Ab
posiada 600 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Podobne organizacje do NEW NORDIC HEALTHBRANDS POLSKA