PROMOCNI to firma specjalizująca się w szerokim zakresie fotografii, oferującausługi z segmentów eventowej, biznesowej oraz reklamowej. Główna oferta obejmuje także fotografię sportową, ślubną, filmowanie ceremonii ślubnych oraz fotografię nieruchomości. Każdy z tych segmentów charakteryzuje się wyjątkowym podejściem, które pozwala na uchwycenie najważniejszych chwil i przygotowanie materiałów o wysokiej jakości. PROMOCNI nie tylko dostarcza profesjonalne zdjęcia, ale również organizuje szkolenia dla osób chcących rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie fotografii, co czyni ją miejscem przyjaznym zarówno dla klientów poszukujących usług, jak i tych, którzy pragną zdobywać nowe doświadczenia. Dzięki różnorodności oferowanych usług, firma wyróżnia się na tle konkurencji, przyciągając klientów swoją pasją do fotografii oraz umiejętnością dostosowania się do indywidualnych potrzeb każdego zleceniodawcy.
Szkolenia w zakresie fotografii dla amatorów i profesjonalistów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Promocni osiągnęła 278 300 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 278 299 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 295 774 zł.
Strata netto wyniosła 17 475 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -15 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 278 300 zł w 2019 roku.
• 250 255 zł w 2018 roku.
• 308 565 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 475 zł w 2019 roku.
• 555 zł w 2018 roku.
• 11 029 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promocni wynosi 185 533 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 695 749 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -38 157 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 185 533 zł w 2019 roku.
• 178 472 zł w 2018 roku.
• 261 847 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promocni wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promocni wyniosła 82 975 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 20 259 zł.
a
ktywa obrotowe to 62 716 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 82 975 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -11 920 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 94 894 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4942 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 82 975 zł w 2019 roku.
• 78 852 zł w 2018 roku.
• 92 859 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 147%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promocni wyniosły 94 894 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 82 975 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 94 894 zł w 2019 roku
• 66 298 zł w 2018 roku
• 76 831 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2019 roku
• 84% w 2018 roku
• 83% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promocni wykazała przychody na poziomie 278 300 zł.
Organizacja zarobiła -17 475 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 475 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1246 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 3246 zł w 2018 roku
• 2491 zł w 2017 roku