PROMOCNI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000512335
NIP
8133692225
REGON
181113844

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
83 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
278 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-17 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
186 tys.
Info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO, 26
Kod pocztowy
35-206
Rejestracja
2014-06-04
Rozpoczęcie działalności
2014-06-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@shootit.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
PROMOCNI to firma specjalizująca się w szerokim zakresie fotografii, oferującausługi z segmentów eventowej, biznesowej oraz reklamowej. Główna oferta obejmuje także fotografię sportową, ślubną, filmowanie ceremonii ślubnych oraz fotografię nieruchomości. Każdy z tych segmentów charakteryzuje się wyjątkowym podejściem, które pozwala na uchwycenie najważniejszych chwil i przygotowanie materiałów o wysokiej jakości. PROMOCNI nie tylko dostarcza profesjonalne zdjęcia, ale również organizuje szkolenia dla osób chcących rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie fotografii, co czyni ją miejscem przyjaznym zarówno dla klientów poszukujących usług, jak i tych, którzy pragną zdobywać nowe doświadczenia. Dzięki różnorodności oferowanych usług, firma wyróżnia się na tle konkurencji, przyciągając klientów swoją pasją do fotografii oraz umiejętnością dostosowania się do indywidualnych potrzeb każdego zleceniodawcy.
W skrócie
  • Usługi fotograficzne: eventowa, biznesowa, reklamowa, sportowa, ślubna, nieruchomości.
  • Filmowanie ceremonii ślubnych.
  • Szkolenia w zakresie fotografii dla amatorów i profesjonalistów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promocni osiągnęła 278 300 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 278 299 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 295 774 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 17 475 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -15 133 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 278 300 zł w 2019 roku.
• 250 255 zł w 2018 roku.
• 308 565 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -14 252 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 475 zł w 2019 roku.
• 555 zł w 2018 roku.
• 11 029 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Promocni wynosi 185 533 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 695 749 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -38 157 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 185 533 zł w 2019 roku.
• 178 472 zł w 2018 roku.
• 261 847 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promocni wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Promocni wyniosła 82 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 20 259 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 62 716 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 82 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -11 920 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 94 894 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4942 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 82 975 zł w 2019 roku.
• 78 852 zł w 2018 roku.
• 92 859 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 147%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Promocni wyniosły 94 894 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 82 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9032 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 94 894 zł w 2019 roku
• 66 298 zł w 2018 roku
• 76 831 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2019 roku
• 84% w 2018 roku
• 83% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promocni wykazała przychody na poziomie 278 300 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -17 475 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 475 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1246 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 3246 zł w 2018 roku
• 2491 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promocni wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Działalność fotograficzna".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Jarosz Mirosław posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rusinek Witosław posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do PROMOCNI