SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Centrum obsługi klienta osiągnęła 39 421 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 421 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 80 068 zł.
Strata netto wyniosła 40 647 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -372 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 421 zł w 2019 roku.
• 297 605 zł w 2018 roku.
• 783 961 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -25 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 647 zł w 2019 roku.
• 34 974 zł w 2018 roku.
• 9360 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Centrum obsługi klienta wynosi -41 tys. zł.
EBITDA Centrum obsługi klienta wynosi -39 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
25 762 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -40 643 zł w
2019 roku.
• 40 671 zł w
2018 roku.
• 10 882 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
30 232 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -38 978 zł w
2019 roku.
• 44 409 zł w
2018 roku.
• 21 486 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum obsługi klienta wynosi 60 718 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 183 663 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -269 027 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 60 718 zł w 2019 roku.
• 403 220 zł w 2018 roku.
• 598 771 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum obsługi klienta wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 10 532
zł.
Koszty operacyjne Centrum obsługi klienta wyniosły 80 064
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-87 462 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 10 532 zł w 2019 roku
• 42 591 zł w 2018 roku
• 185 456 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2019 roku
•
17% w 2018 roku
•
24% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum obsługi klienta wyniosła 46 023 zł.
a
ktywa trwałe to 4537 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 486 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 46 023 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 45 916 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 107 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -89 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 46 023 zł w 2019 roku.
• 93 783 zł w 2018 roku.
• 225 489 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -88%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -89%.
Marża operacyjna wyniosła -103%.
Marża netto wyniosła -103%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum obsługi klienta wyniosły 107 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 46 023 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -86 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 107 zł w 2019 roku
• 7221 zł w 2018 roku
• 173 900 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 38.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 8% w 2018 roku
• 77% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum obsługi klienta wykazała przychody na poziomie 39 421 zł.
Organizacja zarobiła -40 647 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 647 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -761 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 6491 zł w 2018 roku
• 1522 zł w 2017 roku