SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO FUNDACJĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU. W RAZIE ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO FUNDACJĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZES ZARZĄDU. ZARZĄD SKŁADA SIĘ OD JEDNEJ DO PIĘCIU OSÓB.
Organizacja Fundacja transportu i logistyk osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2017 roku.
• 0 zł w 2016 roku.
• 0 zł w 2015 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2017 roku.
• 0 zł w 2016 roku.
• 0 zł w 2015 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja transportu i logistyk wynosi 2250 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 12 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 750 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2250 zł w 2017 roku.
• 2250 zł w 2016 roku.
• 2250 zł w 2015 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja transportu i logistyk wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2017 roku.
• 0,01% w 2016 roku.
• 0,01% w 2015 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja transportu i logistyk wyniosła 3000 zł.
a
ktywa obrotowe to 3000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3000 zł w 2017 roku.
• 3000 zł w 2016 roku.
• 3000 zł w 2015 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2017 roku
• 0 zł w 2016 roku
• 0 zł w 2015 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2017 roku
• 0% w 2016 roku
• 0% w 2015 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja transportu i logistyk wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2017 roku
• 0 zł w 2016 roku
• 0 zł w 2015 roku
Organizacja Fundacja transportu i logistyk wykazała zysk netto większy niż 34% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2017 był on wyższy niż 34% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2017 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2017 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2017 był wyższy niż 1% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2017 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2017 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2017 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2017 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2017 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2017 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA TRANSPORTU I LOGISTYK