FUNDACJA TRANSPORTU I LOGISTYKI KRS
0000505749
NIP
9671359939
REGON
341564307

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
3 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2 tys.
Info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
KRÓLOWEJ JADWIGI, 4A
Kod pocztowy
85-231
Rejestracja
2014-04-11
Rozpoczęcie działalności
2014-04-11
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO FUNDACJĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU. W RAZIE ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO FUNDACJĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZES ZARZĄDU. ZARZĄD SKŁADA SIĘ OD JEDNEJ DO PIĘCIU OSÓB.
Branże
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Technika Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Działalność muzeów Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych Działalność agencji reklamowych Działalność prawnicza Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność pozostałych agencji transportowych Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Działalność agencji pracy tymczasowej Działalność związana z oprogramowaniem Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Pozostała działalność pocztowa i kurierska Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozostała działalność wydawnicza Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Badanie rynku i opinii publicznej Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Działalność portali internetowych Działalność wspomagająca edukację Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Transport drogowy towarów Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Branżowe szkoły I stopnia Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Pozostałe badania i analizy techniczne Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Nauka języków obcych Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Wydawanie książek

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja transportu i logistyk osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2017 roku.
• 0 zł w 2016 roku.
• 0 zł w 2015 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2017 roku.
• 0 zł w 2016 roku.
• 0 zł w 2015 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja transportu i logistyk wynosi 2250 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 12 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 750 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2250 zł w 2017 roku.
• 2250 zł w 2016 roku.
• 2250 zł w 2015 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja transportu i logistyk wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2017 roku.
• 0,01% w 2016 roku.
• 0,01% w 2015 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Fundacja transportu i logistyk wyniosła 3000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 3000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3000 zł w 2017 roku.
• 3000 zł w 2016 roku.
• 3000 zł w 2015 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2017 roku
• 0 zł w 2016 roku
• 0 zł w 2015 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2017 roku
• 0% w 2016 roku
• 0% w 2015 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja transportu i logistyk wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2017 roku
• 0 zł w 2016 roku
• 0 zł w 2015 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja transportu i logistyk wykazała zysk netto większy niż 34% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 1% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2017 był on wyższy niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2017 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2017 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2017 był wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2017 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2017 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2017 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2017 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2017 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2017 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki