SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
AJHmedia to firma specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązańmultimedialnych i elektronicznych, które umożliwiają integrację systemów oraz urządzeń w różnych sektorach. Ich oferta obejmuje szeroki wachlarz produktów, w tym infokioski, panele reklamowe, systemy wideokonferencyjne oraz innowacyjne rozwiązania Digital Signage. AJHmedia stawia na nowoczesność i efektywność, proponując klientom materiały, które zwiększają interaktywność oraz centralizują komunikację w miejscu pracy. Misją firmy jest poprawa jakości obsługi klienta oraz efektywność operacyjną przedsiębiorstw, co znajduje odzwierciedlenie w zrealizowanych projektach dla klientów z różnych branż, w tym sektora bankowego, medycznego i edukacyjnego. Historia firmy nawiązuje do zaangażowania w odpowiedzialny biznes, z naciskiem na ochronę środowiska poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii. AJHmedia zdobyła zaufanie wielu klientów dzięki swoim osiągnięciom, które podnoszą standardy w obszarze cyfrowych komunikacji oraz prezentacji treści. Różnorodność oferowanych rozwiązań oraz ich wysoka jakość sprawiają, że firma jest liderem na rynku multimedialnym w Polsce.
W skrócie
Oferta infokiosków i systemów kolejkowych
Rozwiązania Digital Signage dla instytucji i firm
Systemy wideokonferencyjne i sprzęt multimedialny
Inwestycje w ochronę środowiska i odnawialne źródła energii
Współpraca z sektorem bankowym, medycznym i edukacyjnym
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ajhmedia osiągnęła 3 766 514 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 737 544 zł. Pozostałe przychody to 28 970 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 476 580 zł.
Zysk netto wyniósł 260 964 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 085 861 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 766 514 zł w 2019 roku.
• 3 057 571 zł w 2018 roku.
• 1 594 791 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 167 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 260 964 zł w 2019 roku.
• 318 573 zł w 2018 roku.
• -74 326 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ajhmedia wynosi 4 122 073 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
567 206 zł a 9 416 284 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 463 162 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 122 073 zł w 2019 roku.
• 3 684 154 zł w 2018 roku.
• 1 195 748 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ajhmedia wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,099% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,06% w 2018 roku.
• 0,23% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ajhmedia wyniosła 1 403 523 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 76 632 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 326 891 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 403 523 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 756 275 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 647 248 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 427 015 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 403 523 zł w 2019 roku.
• 1 423 045 zł w 2018 roku.
• 549 492 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ajhmedia wyniosły 647 248 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 403 523 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 137 247 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 647 248 zł w 2019 roku
• 927 735 zł w 2018 roku
• 372 754 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2019 roku
• 65% w 2018 roku
• 68% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ajhmedia wykazała przychody na poziomie 3 766 514 zł.
Organizacja zarobiła 291 289 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 325 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 260 964 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 163 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 325 zł w 2019 roku
• 53 590 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku