A1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000495085
NIP
5272709577
REGON
147068076

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
3,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
5,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1,2 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
9,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRZYBOWSKA, 4
Kod pocztowy
00-131
Rejestracja
2014-01-21
Rozpoczęcie działalności
2014-01-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
a1@a1btl.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
A1 Agencja Reklamowa to elastyczna agencja marketingowa, która posiada długoletniedoświadczenie w branży. Specjalizuje się w marketingu zintegrowanym, łącząc różnorodne elementy działań promocyjnych, by skutecznie wspierać swoich klientów. Zespół A1 składa się z doświadczonych specjalistów oraz młodych kreatywnych umysłów, co umożliwia im wypracowanie oryginalnych rozwiązań marketingowych. A1 oferuje szeroki zakres usług, w tym marketing retailowy, eventowy, a także out of home. Kluczowym aspektem działalności agencji jest organizacja i realizacja eventów, od małych spotkań po ogromne targi i koncerty. A1 zajmuje się również projektowaniem i produkcją spersonalizowanych gadżetów reklamowych oraz efektywną logistyką związana z transportem i obsługą materiałów promocyjnych. Jej podejście do marketingu wyróżnia unikalna umiejętność łączenia sprawdzonych działań z nowatorskimi pomysłami, co pozwala na realizację skutecznych kampanii reklamowych zarówno w Polsce, jak i za granicą.
W skrócie
  • Agencja oferuje marketing zintegrowany.
  • Organizacja eventów, w tym konferencji i targów.
  • Produkcja spersonalizowanych gadżetów reklamowych.
  • Logistyka i serwis związane z transportem i obsługą materiałów.
  • Projektowanie i produkcja materiałów reklamowych, w tym opakowań.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja A1 osiągnęła 5 217 101 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 5 217 101 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 032 688 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 184 413 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 869 442 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 217 101 zł w 2023 roku.
• 3 121 048 zł w 2022 roku.
• 1 182 811 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 197 726 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 184 413 zł w 2023 roku.
• 633 730 zł w 2022 roku.
• 280 635 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji A1 wynosi 9 323 554 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 107 835 zł a 16 581 779 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 544 241 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 323 554 zł w 2023 roku.
• 5 298 107 zł w 2022 roku.
• 2 118 274 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A1 wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów A1 wyniosła 3 369 971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 30 701 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 339 271 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 369 971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 477 114 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 892 857 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 548 770 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 369 971 zł w 2023 roku.
• 1 958 771 zł w 2022 roku.
• 730 044 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 80%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 25%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 76.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania A1 wyniosły 1 892 857 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 369 971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 315 431 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 892 857 zł w 2023 roku
• 1 048 784 zł w 2022 roku
• 453 787 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja A1 wykazała przychody na poziomie 5 217 101 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 290 632 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 106 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 184 413 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 703 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 106 219 zł w 2023 roku
• 37 839 zł w 2022 roku
• 22 046 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja A1 wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Piotrowski Sergiusz posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Woźniak Katarzyna posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wielgus Jolanta posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 05.08.2021 jest Piotrowski Sergiusz kontrolujący 40% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 31.07.2019 do 05.08.2021 był Piotrowski Sergiusz kontrolując 45% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 21.11.2017 do 31.07.2019 najwięcej udziałów posiadał Bielski Bartosz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 91%.

Podobne organizacje do A1