NEW COMMUNICATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000307803
NIP
5213491102
REGON
141483070

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
5,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
729 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
7,5 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MOKOTOWSKA, 49
Kod pocztowy
00-542
Rejestracja
2008-06-10
Rozpoczęcie działalności
2008-07-15
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
superbrands@superbrands.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE KOMPLEMENTARIUSZ. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SPÓŁKA POD FIRMĄ "NEW COMMUNICATIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄL, KTÓRA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ JEJ ZARZĄD. ZGODNIE ZE SPOSOBEM REPREZENTACJI, WSKAZANYM W UMOWIE SPÓŁKI KOMPLEMENTARIUSZA, DO JEJ REPREZENTACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. CZŁONKIEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA SĄ PANI NINA KOWALEWSKA-MOTLIK ORAZ PANI MARTA ANNA HOFFMAN.
Opis
New Communications jest wyłącznym przedstawicielem międzynarodowej inicjatywySuperbrands w Polsce, która od ponad 25 lat promuje silne marki na całym świecie. W ramach swojej działalności organizacja prowadzi badania, które mają na celu określenie siły i wizerunku marek na rynku. W 2024 roku odbyła się XVIII edycja projektu Superbrands Polska, w której uczestniczyło 3,5 tysiąca konsumentów ocenianych przez profesjonalistów z ARC Rynek i Opinia. Ich celem jest wyłonienie najlepszych marek w oparciu o ich reputację, jakość oferty oraz innowacyjność. Superbrands wyróżnia marki, które oferują istotne korzyści emocjonalne i materialne, dzięki czemu klienci są skłonni płacić wyższą cenę za produkty tych marek. W ostatnich latach organizacja zwróciła uwagę na znaczenie zaangażowania społecznego oraz odpowiedzialności marek w obliczu wyzwań, takich jak pandemia COVID-19 i kryzys wojenny. New Communications nie tylko organizuje konkursy i ceremonie wręczenia nagród, ale także angażuje się w działania mające na celu edukację na temat brandingu i marketingu w Polsce, poprzez różnego rodzaju wydarzenia i seminaria.
W skrócie
  • Reprezentacja projektu Superbrands w Polsce.
  • Badania i ocena siły oraz wizerunku marek.
  • Wyróżnianie marek za istotne korzyści dla konsumentów.
  • Organizacja ceremonii wręczenia nagród dla najsilniejszych marek.
  • Zaangażowanie w działania mające na celu edukację w zakresie brandingu.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New communications osiągnęła 5 844 355 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 5 844 354 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 5 114 912 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 729 441 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 307 542 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 844 355 zł w 2023 roku.
• 4 648 693 zł w 2022 roku.
• 2 274 986 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 97 046 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 729 441 zł w 2023 roku.
• 612 149 zł w 2022 roku.
• -70 201 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji New communications wynosi 7 539 740 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 725 738 zł a 14 610 887 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 629 763 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 539 740 zł w 2023 roku.
• 6 249 581 zł w 2022 roku.
• 1 864 402 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New communications wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,028% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów New communications wyniosła 1 459 317 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 18 156 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 441 161 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 459 317 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 967 651 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 491 666 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -10 023 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 459 317 zł w 2023 roku.
• 1 533 544 zł w 2022 roku.
• 700 547 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 50%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 75%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania New communications wyniosły 491 666 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 459 317 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -58 760 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 491 666 zł w 2023 roku
• 597 736 zł w 2022 roku
• 236 887 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New communications wykazała przychody na poziomie 5 844 355 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 801 584 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 72 143 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 729 441 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 024 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 72 143 zł w 2023 roku
• 55 201 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New communications wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do NEW COMMUNICATIONS