MADE BY MILK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000490208
NIP
8982205505
REGON
022312410

Podsumowanie

aktywa
330
przychód
0
zysk
-1 tys.
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
ELIZY ORZESZKOWEJ, 74
Kod pocztowy
50-311
Rejestracja
2013-12-13
Rozpoczęcie działalności
2013-12-13
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność agencji reklamowych Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność agencji reklamowych Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Działalność portali internetowych Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Pozostała działalność wydawnicza Drukowanie gazet Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych Pozostałe drukowanie Introligatorstwo i podobne usługi Badanie rynku i opinii publicznej Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Reprodukcja zapisanych nośników informacji Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Działalność związana z tłumaczeniami Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Wydawanie gazet Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność agencji pracy tymczasowej Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Działalność agencji informacyjnych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność fotograficzna Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pozostałe zakwaterowanie Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Made by milk osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1211 zł.
Strata netto wyniosła 1211 zł.
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 3000 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 55 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1211 zł w 2020 roku.
• -179 zł w 2019 roku.
• -1774 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Made by milk wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 2000 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Made by milk wyniosła 330 zł.
a
ktywa obrotowe to 330 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 330 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5522 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5852 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 330 zł w 2020 roku.
• 1306 zł w 2019 roku.
• 3964 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -367%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -85.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Made by milk wyniosły 5852 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 330 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,773%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5852 zł w 2020 roku
• 5617 zł w 2019 roku
• 8096 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 409 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1773% w 2020 roku
• 430% w 2019 roku
• 204% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Made by milk wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -1211 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1211 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Made by milk wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 12% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rózga Anna posiada 65 udziałów, które stanowią 65% firmy.
Kotarski Dariusz posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.