Organizacja Design spot osiągnęła 1 277 837 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 277 837 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 181 114 zł.
Strata netto wyniosła 903 277 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -88 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 277 837 zł w 2023 roku.
• 3 013 611 zł w 2022 roku.
• 4 285 428 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -113 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -903 277 zł w 2023 roku.
• -315 389 zł w 2022 roku.
• 88 418 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Design spot wynosi 860 368 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 194 592 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -70 551 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 860 368 zł w 2023 roku.
• 2 674 384 zł w 2022 roku.
• 3 213 823 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Design spot wynosi 1,33%. To oznacza, że firma ma szansę 1,33% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,139% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,33% w 2023 roku.
• 0,80% w 2022 roku.
• 0,31% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Design spot wyniosła 2 836 230 zł.
a
ktywa trwałe to 3 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 248 896 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 587 331 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 836 230 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 303 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 824 927 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 224 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 836 230 zł w 2023 roku.
• 3 697 324 zł w 2022 roku.
• 3 383 318 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7,992%.
Marża operacyjna wyniosła -70%.
Marża netto wyniosła -71%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -999.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Design spot wyniosły 2 824 927 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 836 230 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 235 235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 824 927 zł w 2023 roku
• 2 810 244 zł w 2022 roku
• 3 379 053 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Design spot wykazała przychody na poziomie 1 277 837 zł.
Organizacja zarobiła -903 277 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -903 277 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1181 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 7372 zł w 2021 roku
Organizacja Design spot wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gawlik Ewelina
posiada 534 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 17.02.2023 jest
Gawlik Ewelina
kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.12.2022 do 17.02.2023
była Gawlik Ewelina
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 06.06.2016 do 29.12.2022 najwięcej udziałów posiadała Gawlik Ewelina . Jej udziały w tym czasie wynosiły 51%.