Social Banking S.A. to czołowy gracz w Polsce w zakresie doradztwa i współpracy zklientami zarówno indywidualnymi, jak i biznesowymi w sektorze finansowania pojazdów. Oferta firmy obejmuje szeroką gamę usług, w tym wynajem samochodów, leasing oraz różnorodne kredyty, w tym kredyty samochodowe i gotówkowe. Właściciele Social Banking kładą duży nacisk na budowanie długotrwałych relacji z klientami, co przekłada się na wysoki poziom zaufania i lojalności. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży, która obejmuje większość miast w Polsce, firma zapewnia elastyczność i szybkość w realizacji usług. Klienci mogą liczyć na indywidualne podejście oraz profesjonalne doradztwo, które ma na celu uproszczenie procesu pozyskiwania finansowania dla pojazdów. Social Banking wyróżnia się również regularnym doskonaleniem standardów obsługi, co umożliwia dostęp do najlepszych produktów finansowych na rynku.
W skrócie
Wynajem samochodów długoterminowych
Leasing jako alternatywa dla kredytu bankowego
Doradztwo w zakresie kredytów samochodowych i gotówkowych
Finansowanie pojazdów ciężarowych
Rozbudowana sieć sprzedaży w Polsce
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Social banking osiągnęła 1 203 443 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 203 443 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 199 434 zł.
Zysk netto wyniósł 4009 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 85 015 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 203 443 zł w 2023 roku.
• 852 400 zł w 2022 roku.
• 1 070 076 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 881 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4009 zł w 2023 roku.
• -6793 zł w 2022 roku.
• -13 085 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social banking wynosi 818 331 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 008 607 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 59 349 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 818 331 zł w 2023 roku.
• 568 266 zł w 2022 roku.
• 713 384 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social banking wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social banking wyniosła 316 278 zł.
a
ktywa trwałe to 102 044 zł.
a
ktywa obrotowe to 214 234 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 316 278 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -32 480 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 348 758 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 186 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 316 278 zł w 2023 roku.
• 286 394 zł w 2022 roku.
• 378 663 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Social banking wyniosły 348 758 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 316 278 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 110%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 348 758 zł w 2023 roku
• 322 883 zł w 2022 roku
• 408 359 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 110% w 2023 roku
• 113% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Social banking wykazała przychody na poziomie 1 203 443 zł.
Organizacja zarobiła 5532 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1523 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4009 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 28% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 189 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1523 zł w 2023 roku
• 915 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku