Organizacja Instytut badań konsumenckich i sensorycznych osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5814 zł.
Strata netto wyniosła 5814 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1537 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5814 zł w 2021 roku.
• -1077 zł w 2020 roku.
• -1670 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wynosi 23 113 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 123 269 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2318 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 113 zł w 2021 roku.
• 27 473 zł w 2020 roku.
• 28 281 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wyniosła 34 505 zł.
a
ktywa obrotowe to 34 505 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 34 505 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 817 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3688 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 34 505 zł w 2021 roku.
• 41 057 zł w 2020 roku.
• 42 134 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wyniosły 3688 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 34 505 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3688 zł w 2021 roku
• 4426 zł w 2020 roku
• 4426 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku
• 11% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -5814 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5814 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Żakowska Biemans Sylwia (33% udziałów)
• Kostyra Krzysztof (33% udziałów)
• Lecluyse Pieniak Zuzanna (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.08.2013 do 10.02.2015:
• Biemans Wilhelmus Gerardus (33% udziałów)
• Kostyra Krzysztof (33% udziałów)
• Lecluyse Pieniak Zuzanna (33% udziałów)
Podobne organizacje do INSTYTUT BADAŃ KONSUMENCKICH I SENSORYCZNYCH