Organizacja Polish campus marketing osiągnęła 30 981 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 093 zł. Pozostałe przychody to 5887 zł.
Całkowite koszty wyniosły 107 125 zł.
Strata netto wyniosła 82 032 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 981 zł w 2021 roku.
• 235 428 zł w 2020 roku.
• 463 121 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 66 889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -82 032 zł w 2021 roku.
• -193 915 zł w 2020 roku.
• -144 537 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Polish campus marketing wynosi -51 tys. zł.
EBITDA Polish campus marketing wynosi -23 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
47 801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -51 162 zł w
2021 roku.
• -185 719 zł w
2020 roku.
• -80 735 zł w
2019 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
52 817 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -23 459 zł w
2021 roku.
• -158 016 zł w
2020 roku.
• -52 595 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polish campus marketing wynosi 20 654 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 77 452 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1426 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 654 zł w 2021 roku.
• 156 952 zł w 2020 roku.
• 308 747 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polish campus marketing wynosi 2,83%. To oznacza, że firma ma szansę 2,83% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,166% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,83% w 2021 roku.
• 1,40% w 2020 roku.
• 1,55% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polish campus marketing wyniosła 113 599 zł.
a
ktywa trwałe to 18 541 zł.
a
ktywa obrotowe to 95 058 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 113 599 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 735 552 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 849 152 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -18 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 113 599 zł w 2021 roku.
• 141 817 zł w 2020 roku.
• 352 057 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -72%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła -204%.
Marża netto wyniosła -265%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 245.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 357.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polish campus marketing wyniosły 1 849 152 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 113 599 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,628%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8132 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 849 152 zł w 2021 roku
• 1 795 338 zł w 2020 roku
• 1 811 663 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 140.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1628% w 2021 roku
• 1266% w 2020 roku
• 515% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polish campus marketing wykazała przychody na poziomie 30 981 zł.