POLISH CAMPUS MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000379539
NIP
5242731537
REGON
142834784

Podsumowanie

aktywa
114 tys.
przychód
31 tys.
zysk
-82 tys.
wartość firmy
21 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WINCENTEGO RZYMOWSKIEGO, 31
Kod pocztowy
02-697
Rejestracja
2011-02-28
Rozpoczęcie działalności
2011-02-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polish campus marketing osiągnęła 30 981 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 093 zł. Pozostałe przychody to 5887 zł.
Całkowite koszty wyniosły 107 125 zł.
Strata netto wyniosła 82 032 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 981 zł w 2021 roku.
• 235 428 zł w 2020 roku.
• 463 121 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 66 889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -82 032 zł w 2021 roku.
• -193 915 zł w 2020 roku.
• -144 537 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polish campus marketing wynosi 20 654 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 77 452 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1426 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 654 zł w 2021 roku.
• 156 952 zł w 2020 roku.
• 308 747 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polish campus marketing wyniosła 113 599 zł.
a
ktywa trwałe to 18 541 zł.
a
ktywa obrotowe to 95 058 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 113 599 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 735 552 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 849 152 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -18 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 113 599 zł w 2021 roku.
• 141 817 zł w 2020 roku.
• 352 057 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -72%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła -204%.
Marża netto wyniosła -265%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 245.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 357.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polish campus marketing wyniosły 1 849 152 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 113 599 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,628%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8132 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 849 152 zł w 2021 roku
• 1 795 338 zł w 2020 roku
• 1 811 663 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 140.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1628% w 2021 roku
• 1266% w 2020 roku
• 515% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polish campus marketing wykazała przychody na poziomie 30 981 zł.
Brak danych

Organizacja Polish campus marketing wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Deutsche Hochschulwerbung Und Vertriebs Gmbh posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Brocks Timm posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 29.03.2013 jest Deutsche Hochschulwerbung Und Vertriebs Gmbh kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.10.2012 do 29.03.2013 był Deutsche Hochschulwerbung Und Vertriebs Gmbh kontrolując 51% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 28.02.2011 do 11.10.2012:
• Deutsche Hochschulwerbung Und Vertriebs Gmbh (50% udziałów)
• Brocks Timm (50% udziałów)