MAGNUS MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000459930
NIP
5632422985
REGON
061511782

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
21 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
-849
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-8 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
CHEŁM
Adres
UL. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI, 11
Kod pocztowy
22-100
Rejestracja
2013-04-29
Rozpoczęcie działalności
2013-01-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@malczew.ski
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W SYTUACJI POWOŁANIA WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Opis
MAGNUS MEDIA to agencja kreatywna, która od 2012 roku dostarcza kompleksowe usługi wzakresie budowania wizerunku dla firm oraz instytucji. Specjalizacja agencji obejmuje produkcję filmów promocyjnych, takich jak spoty reklamowe, relacje z wydarzeń oraz zapowiedzi. Dodatkowo, oferowane są sesje zdjęciowe, które składają się zarówno z fotografii produktowych, jak i dokumentacji wydarzeń, a także tworzenia galerii firmowych. Agencja wyróżnia się kompetencjami w obszarze identyfikacji wizualnej, projektując logotypy oraz różnorodne projekty graficzne, w tym księgi znaku. Wizja firmy na przyszłość zakłada także organizację szkoleń, które obejmują tworzenie strategii wizerunkowej oraz kampanii reklamowych, a także promowanie działalności poprzez media społecznościowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, MAGNUS MEDIA zyskuje zaufanie klientów oraz efektywnie wspiera ich w dotarciu do szerszej publiczności.
W skrócie
  • Produkcja filmów promocyjnych, w tym spotów reklamowych i relacji z wydarzeń
  • Sesje zdjęciowe, w tym fotografie produktowe i galerie firmowe
  • Tworzenie identyfikacji wizualnej, logotypów i projektów graficznych
  • Organizacja szkoleń dotyczących wizerunku i kampanii reklamowych
  • Wsparcie w promocji przez media społecznościowe

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Magnus media osiągnęła -849 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły -849 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 7281 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 8130 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -13 910 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• -849 zł w 2023 roku.
• 81 688 zł w 2022 roku.
• 134 188 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -8835 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8130 zł w 2023 roku.
• -44 249 zł w 2022 roku.
• -17 120 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Magnus media wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -39 099 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 54 459 zł w 2022 roku.
• 89 459 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Magnus media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Magnus media wyniosła 20 718 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 20 718 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 718 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -92 691 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 113 409 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -8240 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 718 zł w 2023 roku.
• 45 589 zł w 2022 roku.
• 76 966 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -39%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 954%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 957%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 149.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 150.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Magnus media wyniosły 113 409 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 718 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 547%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 455 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 113 409 zł w 2023 roku
• 130 150 zł w 2022 roku
• 117 278 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 547% w 2023 roku
• 285% w 2022 roku
• 152% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Magnus media wykazała przychody na poziomie -849 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -8130 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -8130 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -54 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Magnus media wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł -0.000003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on -0.000003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kościuk Łukasz posiada 13 udziałów, które stanowią 26% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kremer Mateusz posiada 12 udziałów, które stanowią 24% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Malczewski Kamil posiada 9 udziałów, które stanowią 18% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wiśniewski Robert posiada 8 udziałów, które stanowią 16% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kocyk Roman posiada 8 udziałów, które stanowią 16% firmy.

Podobne organizacje do MAGNUS MEDIA