Specjalizacja w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych, w tym unijnych
Doradztwo dla sektorów publicznych i prywatnych
Wsparcie w aplikowaniu o dotacje i finansowanie projektów
Usługi reklamowe i marketingowe
Działania proekologiczne i odpowiedzialność społeczna
Firma Doradztwo i Reklama oferuje kompleksowe usługi w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych, szczególnie z Unii Europejskiej. Specjalnością organizacji jest doradztwo dla sektora publicznego oraz prywatnego, wspierając różnorodne projekty w aplikowaniu o dotacje. Głównym celem DORADZTWA I REKLAMY jest ułatwienie klientom dostępu do środków finansowych, oferując nie tylko profesjonalne wsparcie, ale także pomoc w opracowywaniu strategii dotyczących finansowania. Organizacja wyróżnia się na tle konkurencji dzięki swojej długoterminowej współpracy z instytucjami, które dysponują funduszami oraz jej wiedzy na temat aktualnych programów grantowych. Oferuje również usługi reklamowe, co czyni ją wszechstronną w zakresie marketingu i promocji projektów. Działa, mając na uwadze również aspekty ochrony środowiska, co świadczy o jej odpowiedzialnym podejściu do biznesu oraz rozwoju lokalnych społeczności. DORADZTWO I REKLAMA angażuje się w pomoc klientom w odnalezieniu najlepszych źródeł finansowania oraz maksymalizacji szans na pozyskanie wymaganych dotacji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Doradztwo i reklama osiągnęła 751 227 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 751 227 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 599 120 zł.
Zysk netto wyniósł 152 107 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -38 985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 751 227 zł w 2023 roku.
• 672 688 zł w 2022 roku.
• 733 916 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -45 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 152 107 zł w 2023 roku.
• -39 602 zł w 2022 roku.
• 57 781 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Doradztwo i reklama wynosi 167 tys. zł.
EBITDA Doradztwo i reklama wynosi 167 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
55 436 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 166 710 zł w
2023 roku.
• -39 602 zł w
2022 roku.
• 64 271 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
59 747 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 166 710 zł w
2023 roku.
• -39 602 zł w
2022 roku.
• 66 276 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Doradztwo i reklama wynosi 1 699 571 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
590 324 zł a 3 148 394 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -219 960 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 699 571 zł w 2023 roku.
• 1 037 202 zł w 2022 roku.
• 1 792 370 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Doradztwo i reklama wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 256 434
zł.
Koszty operacyjne Doradztwo i reklama wyniosły 584 517
zł.
Wynagrodzenia stanowią 44%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4505 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 256 434 zł w 2023 roku
• 284 944 zł w 2022 roku
• 342 834 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
44% w 2023 roku
•
40% w 2022 roku
•
51% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Doradztwo i reklama wyniosła 866 115 zł.
a
ktywa obrotowe to 866 115 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 866 115 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 787 098 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 79 017 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -24 996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 866 115 zł w 2023 roku.
• 911 438 zł w 2022 roku.
• 1 498 961 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Doradztwo i reklama wyniosły 79 017 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 866 115 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8190 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 79 017 zł w 2023 roku
• 126 446 zł w 2022 roku
• 69 672 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 5% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Doradztwo i reklama wykazała przychody na poziomie 751 227 zł.
Organizacja zarobiła 165 517 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 410 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 152 107 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -10 294 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 410 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 6490 zł w 2021 roku
Organizacja Doradztwo i reklama wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wituch Adolf
posiada 275 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Krzak Jolanta
posiada 200 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 21.05.2014 jest
Wituch Adolf
kontrolujący 55% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.04.2013 do 21.05.2014
był Wituch Adolf
kontrolując 55% udziałów.