SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Brand com osiągnęła 108 900 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 108 900 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 35 214 zł.
Zysk netto wyniósł 73 686 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -613 157 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 108 900 zł w 2021 roku.
• 1 144 230 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 160 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 73 686 zł w 2021 roku.
• -47 164 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand com wynosi 1 447 979 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
163 350 zł a 5 763 389 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -64 926 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 447 979 zł w 2021 roku.
• 1 788 191 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand com wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,528% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand com wyniosła 1 455 815 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 455 815 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 455 815 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 440 847 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 967 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 696 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 455 815 zł w 2021 roku.
• 1 389 853 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 75%.
Marża netto wyniosła 68%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand com wyniosły 14 967 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 455 815 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 401 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 967 zł w 2021 roku
• 22 691 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 28.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand com wykazała przychody na poziomie 108 900 zł.
Organizacja zarobiła 80 852 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7166 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 73 686 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1792 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7166 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Brand com wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bułka Mirosław
posiada 11000 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Rezydent
posiada 5500 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Bułka Helena
posiada 5500 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największym udziałowcem od 02.06.2021 jest
Bułka Mirosław
kontrolujący 50% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.10.2015 do 02.06.2021
był Kucharski Piotr
kontrolując 50% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.09.2015 do 06.10.2015:
• Szafraniec Paweł (25% udziałów)
• Kucharski Piotr (25% udziałów)
• Bułka Helena (25% udziałów)
• Mizgalska Marek Małgorzata (25% udziałów)