Organizacja Optyk serwis i marketing osiągnęła 14 401 318 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 401 318 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 149 177 zł.
Zysk netto wyniósł 252 141 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 227 239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 401 318 zł w 2023 roku.
• 7 467 332 zł w 2022 roku.
• 571 167 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 28 141 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 252 141 zł w 2023 roku.
• 955 534 zł w 2022 roku.
• 230 534 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Optyk serwis i marketing wynosi 12 469 022 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 859 577 zł a 36 003 295 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 808 244 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 469 022 zł w 2023 roku.
• 10 470 831 zł w 2022 roku.
• 2 256 734 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Optyk serwis i marketing wynosi 0,33%. To oznacza, że firma ma szansę 0,33% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,039% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,33% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Optyk serwis i marketing wyniosła 6 958 353 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 958 353 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 958 353 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 479 437 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 478 917 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 930 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 958 353 zł w 2023 roku.
• 5 710 432 zł w 2022 roku.
• 1 361 348 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -276 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Optyk serwis i marketing wyniosły 4 478 917 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 958 353 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 649 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 478 917 zł w 2023 roku
• 3 483 137 zł w 2022 roku
• 89 588 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 61% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Optyk serwis i marketing wykazała przychody na poziomie 14 401 318 zł.
Organizacja zarobiła 311 285 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 59 144 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 252 141 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7285 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 59 144 zł w 2023 roku
• 94 503 zł w 2022 roku
• 22 856 zł w 2021 roku
Organizacja Optyk serwis i marketing wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Chami Paul
posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.