NARWIA PROMOTION CENTRUM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000410245
NIP
7182136050
REGON
200660374

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
0
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
NOWOGRÓD
Adres
OBROŃCÓW NOWOGRODU, 1
Kod pocztowy
18-414
Rejestracja
2012-02-06
Rozpoczęcie działalności
2011-11-30
Kapitał zakładowy
24500,00 PLN
Strona www
Email
ania.narwia@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność w zakresie informacji turystycznej Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Drukowanie gazet Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność portali internetowych Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Wydawanie książek Działalność związana z tłumaczeniami Działalność organizacji profesjonalnych Wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego Działalność agencji informacyjnych Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Reprodukcja zapisanych nośników informacji Pozostałe drukowanie Produkcja pozostałych niedestylowanych napojów fermentowanych Działalność fotograficzna Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych Produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Wydawanie gazet Przygotowywanie i podawanie napojów Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Introligatorstwo i podobne usługi Wytwarzanie gotowych posiłków i dań Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pozostała działalność pocztowa i kurierska Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Działalność agencji pracy tymczasowej Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność agentów turystycznych Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność w zakresie informacji turystycznej Działalność organizatorów turystyki Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała działalność wydawnicza Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych Działalność pośredników turystycznych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Działalność związana z projekcją filmów Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców Produkcja pozostałych wyrobów ceramicznych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Narwia promotion centrum informacji turystycznej osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Narwia promotion centrum informacji turystycznej wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -607 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Narwia promotion centrum informacji turystycznej wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
• 0,06% w 2019 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Narwia promotion centrum informacji turystycznej wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1152 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Narwia promotion centrum informacji turystycznej wyniosły 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -300 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 260 zł w 2021 roku
• 260 zł w 2020 roku
• 260 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Narwia promotion centrum informacji turystycznej wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Narwia promotion centrum informacji turystycznej wykazała zysk netto większy niż 44% organizacji z branży "Działalność w zakresie informacji turystycznej".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku nie zmieniają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wronka Anna posiada 376 udziałów, które stanowią 76.7% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gierwat Aleksandra posiada 89 udziałów, które stanowią 18.2% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 21.06.2013 jest Wronka Anna kontrolujący 77% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 17.05.2013 do 21.06.2013 była Wronka Anna kontrolująca 77% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 06.02.2012 do 17.05.2013 najwięcej udziałów posiadał Staniurski Mariusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 40%.