SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Mazi transport osiągnęła 7 119 570 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 114 212 zł. Pozostałe przychody to 5359 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 598 076 zł.
Strata netto wyniosła 483 865 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -301 112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 119 570 zł w 2024 roku.
• 9 279 500 zł w 2023 roku.
• 11 919 614 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -60 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -483 865 zł w 2024 roku.
• -492 391 zł w 2023 roku.
• -60 883 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mazi transport wynosi -363 tys. zł.
EBITDA Mazi transport wynosi -304 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
51 687 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -362 600 zł w
2024 roku.
• -459 296 zł w
2023 roku.
• -76 753 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
43 733 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -303 729 zł w
2024 roku.
• -404 638 zł w
2023 roku.
• -27 168 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mazi transport wynosi 5 063 057 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 17 798 926 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -251 672 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 063 057 zł w 2024 roku.
• 6 865 909 zł w 2023 roku.
• 8 995 277 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mazi transport wynosi 0,96%. To oznacza, że firma ma szansę 0,96% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,095% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,96% w 2024 roku.
• 0,83% w 2023 roku.
• 0,27% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 422 841
zł.
Koszty operacyjne Mazi transport wyniosły 7 476 812
zł.
Wynagrodzenia stanowią 32%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
21 455 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 422 841 zł w 2024 roku
• 3 408 033 zł w 2023 roku
• 3 446 445 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
32% w 2024 roku
•
35% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mazi transport wyniosła 1 191 818 zł.
a
ktywa trwałe to 172 961 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 018 857 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 191 818 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 422 236 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 769 582 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -143 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 191 818 zł w 2024 roku.
• 1 893 142 zł w 2023 roku.
• 2 973 647 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -115%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mazi transport wyniosły 769 582 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 191 818 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -75 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 769 582 zł w 2024 roku
• 987 041 zł w 2023 roku
• 1 575 156 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2024 roku
• 52% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mazi transport wykazała przychody na poziomie 7 119 570 zł.
Organizacja zarobiła -483 865 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -483 865 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4456 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 3108 zł w 2023 roku
• 4995 zł w 2022 roku