SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI, ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Social shopping osiągnęła 38 950 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 000 zł. Pozostałe przychody to 26 950 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 370 zł.
Strata netto wyniosła 2370 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -29 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 38 950 zł w 2019 roku.
• 103 760 zł w 2018 roku.
• 98 012 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2370 zł w 2019 roku.
• -18 483 zł w 2018 roku.
• -7525 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social shopping wynosi 25 967 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 97 375 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -19 688 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 967 zł w 2019 roku.
• 69 173 zł w 2018 roku.
• 65 342 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social shopping wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2019 roku.
• 0,03% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Social shopping wyniosły 41 319
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-7111 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2019 roku
• 815 zł w 2018 roku
• 14 222 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2019 roku
•
1% w 2018 roku
•
14% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social shopping wyniosła 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -99 717 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 100 717 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -62 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1000 zł w 2019 roku.
• 39 925 zł w 2018 roku.
• 125 830 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -237%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła -244%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -115.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Social shopping wyniosły 100 717 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10,072%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -51 988 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 100 717 zł w 2019 roku
• 137 272 zł w 2018 roku
• 204 694 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4954.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10072% w 2019 roku
• 344% w 2018 roku
• 163% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Social shopping wykazała przychody na poziomie 38 950 zł.
Organizacja zarobiła -2370 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2370 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku