SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SPÓŁKI SPRAWUJE JEDNOOSOBOWO PREZES SPÓŁKI. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST WYŁĄCZNIE PREZES.
Wsparcie dla rolników w efektywnej wymianie informacji
Brandometr to nowoczesny portal ogłoszeniowy, dedykowany branży rolniczej. Jego misją jest ułatwienie i przyspieszenie wymiany informacji oraz usług w sektorze rolnictwa, poprzez stworzenie platformy, która łączy rolników z dostawcami usług i maszyn. Użytkownicy mogą publikować oferty wynajmu maszyn rolniczych, zlecać usługi lub poszukiwać potrzebnego sprzętu. Portal obsługuje szereg usług, takich jak opryski, koszenie zbóż, siew nawozów mineralnych, czy transport. Brandometr wyróżnia się na tle innych portali dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz szerokiemu zakresowi kategorii, co czyni go niezastąpionym narzędziem dla osób działających w branży rolniczej. Przydatność platformy podkreśla fakt, że umożliwia ona szybkie znalezienie odpowiednich usługodawców oraz ofert, co w obliczu rosnących potrzeb rolników staje się niezwykle cenne.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandometr osiągnęła 135 500 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 135 500 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 134 411 zł.
Zysk netto wyniósł 1089 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 21 112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 135 500 zł w 2023 roku.
• 74 000 zł w 2022 roku.
• 2000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1089 zł w 2023 roku.
• 2348 zł w 2022 roku.
• 213 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandometr wynosi 100 977 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6286 zł a 338 751 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 236 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 100 977 zł w 2023 roku.
• 64 193 zł w 2022 roku.
• 5893 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandometr wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Brandometr wyniosły 133 808
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandometr wyniosła 20 844 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 844 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 844 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8382 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 462 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 844 zł w 2023 roku.
• 21 257 zł w 2022 roku.
• 5157 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandometr wyniosły 12 462 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 844 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 462 zł w 2023 roku
• 13 965 zł w 2022 roku
• 212 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandometr wykazała przychody na poziomie 135 500 zł.
Organizacja zarobiła 1200 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 111 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1089 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 19 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 111 zł w 2023 roku
• 231 zł w 2022 roku
• 28 zł w 2021 roku