QUADRIFOGLIO EVENT MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000397180
NIP
1231261876
REGON
145804571

Podsumowanie

aktywa
736
przychód
0
zysk
-350
wartość firmy
550
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
JÓZEFOSŁAW
Adres
ZORZY POLARNEJ, 15
Kod pocztowy
05-509
Rejestracja
2011-09-26
Rozpoczęcie działalności
2011-09-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Quadrifoglio event marketing osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 350 zł.
Strata netto wyniosła 350 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -102 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 140 001 zł w 2021 roku.
• 50 001 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -263 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -350 zł w 2022 roku.
• -18 446 zł w 2021 roku.
• -2063 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Quadrifoglio event marketing wynosi 550 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2933 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -71 752 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 550 zł w 2022 roku.
• 94 147 zł w 2021 roku.
• 47 981 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Quadrifoglio event marketing wyniosła 736 zł.
a
ktywa obrotowe to 736 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 736 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 733 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -12 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 736 zł w 2022 roku.
• 1086 zł w 2021 roku.
• 19 902 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -48%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Quadrifoglio event marketing wyniosły 3 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 736 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 zł w 2022 roku
• 3 zł w 2021 roku
• 372 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Quadrifoglio event marketing wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -350 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -350 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -34 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Quadrifoglio event marketing wykazała zysk netto większy niż 29% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 29% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 7% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wrona Małgorzata posiada 49 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 27.06.2012 jest Wrona Małgorzata kontrolujący 98% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.09.2011 do 27.06.2012:
• Wrona Małgorzata (50% udziałów)
• Grzybowska Agnieszka (50% udziałów)