AUDIO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000385327
NIP
6692510357
REGON
320993565

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
6,6 mln
Info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
KOSZALIN
Adres
UL. JANA PAWŁA II, 20
Kod pocztowy
75-452
Rejestracja
2011-05-05
Rozpoczęcie działalności
2011-05-05
Kapitał zakładowy
42500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@audio-marketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANA SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ W PRZYPADKU ZARZĄDU DWUOSOBOWEGO ALBO TRZYOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU CZTEROOSOBOWEGO ALBO PIĘCIOOSOBOWEGO - TRZEJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Opis
Audio Marketing to firma specjalizująca się w audiomarketingu, czyli celowymwykorzystywaniu muzyki w przestrzeni sprzedażowej w celu zwiększenia efektywności handlowej. Organizacja oferuje kompleksowe usługi, które obejmują dobór odpowiedniej muzyki, budowanie klimatów akustycznych w różnych lokalizacjach takich jak sklepy, hipermarkety, galerie handlowe, hotele czy restauracje. Audio Marketing kładzie duży nacisk na selekcję dźwięków, które mają pozytywny wpływ na zachowania konsumentów, wydłużają ich czas przebywania w danym miejscu oraz zachęcają do dokonywania zakupów. Zespół firmy dysponuje wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem w branży radiowej, co pozwala im na tworzenie unikalnych programów muzycznych oraz reklamowych. Co wyróżnia Audio Marketing spośród konkurencji to nowatorskie podejście, które eliminuje potrzebę instalowania skomplikowanych systemów audio w obiektach, zamiast tego opierając się na cyfrowych odbiornikach satelitarnych. Dzięki takim rozwiązaniom klienci nie muszą martwić się o aktualizację bazy muzycznej czy jednorazowe inwestycje w wyposażenie.
W skrócie
  • Specializacja w audiomarketingu i muzyce w miejscach sprzedaży
  • Dostosowanie programów muzycznych do specyfiki działalności klienta
  • Cyfrowy odbiornik satelitarny jako innowacyjne rozwiązanie
  • Produkcja i emisja spotów reklamowych
  • Wieloletnie doświadczenie w branży radiowej

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Audio marketing osiągnęła 2 444 926 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 444 900 zł. Pozostałe przychody to 25 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 401 563 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 043 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 261 347 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 444 926 zł w 2020 roku.
• 2 094 239 zł w 2019 roku.
• 1 876 042 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 169 618 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 043 337 zł w 2020 roku.
• 851 157 zł w 2019 roku.
• 749 144 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Audio marketing wynosi 6 639 526 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 836 226 zł a 14 606 722 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 980 972 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 639 526 zł w 2020 roku.
• 5 492 762 zł w 2019 roku.
• 4 862 235 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Audio marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,05% w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Audio marketing wyniosła 1 329 837 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 20 642 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 309 195 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 329 837 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 114 969 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 214 869 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 202 339 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 329 837 zł w 2020 roku.
• 1 124 691 zł w 2019 roku.
• 961 745 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 78%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 47%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 43%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Audio marketing wyniosły 214 869 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 329 837 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 312 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 214 869 zł w 2020 roku
• 202 060 zł w 2019 roku
• 141 792 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2020 roku
• 18% w 2019 roku
• 15% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Audio marketing wykazała przychody na poziomie 2 444 926 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 148 043 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 104 706 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 043 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3269 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 104 706 zł w 2020 roku
• 84 991 zł w 2019 roku
• 133 778 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Audio marketing wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ims posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 29.11.2021 jest Ims kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 05.05.2011 do 29.11.2021 był Grabowski Przemysław kontrolując 21% udziałów.