SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANA SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ W PRZYPADKU ZARZĄDU DWUOSOBOWEGO ALBO TRZYOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU CZTEROOSOBOWEGO ALBO PIĘCIOOSOBOWEGO - TRZEJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Audio Marketing to firma specjalizująca się w audiomarketingu, czyli celowymwykorzystywaniu muzyki w przestrzeni sprzedażowej w celu zwiększenia efektywności handlowej. Organizacja oferuje kompleksowe usługi, które obejmują dobór odpowiedniej muzyki, budowanie klimatów akustycznych w różnych lokalizacjach takich jak sklepy, hipermarkety, galerie handlowe, hotele czy restauracje. Audio Marketing kładzie duży nacisk na selekcję dźwięków, które mają pozytywny wpływ na zachowania konsumentów, wydłużają ich czas przebywania w danym miejscu oraz zachęcają do dokonywania zakupów. Zespół firmy dysponuje wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem w branży radiowej, co pozwala im na tworzenie unikalnych programów muzycznych oraz reklamowych. Co wyróżnia Audio Marketing spośród konkurencji to nowatorskie podejście, które eliminuje potrzebę instalowania skomplikowanych systemów audio w obiektach, zamiast tego opierając się na cyfrowych odbiornikach satelitarnych. Dzięki takim rozwiązaniom klienci nie muszą martwić się o aktualizację bazy muzycznej czy jednorazowe inwestycje w wyposażenie.
W skrócie
Specializacja w audiomarketingu i muzyce w miejscach sprzedaży
Dostosowanie programów muzycznych do specyfiki działalności klienta
Cyfrowy odbiornik satelitarny jako innowacyjne rozwiązanie
Produkcja i emisja spotów reklamowych
Wieloletnie doświadczenie w branży radiowej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Audio marketing osiągnęła 2 444 926 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 444 900 zł. Pozostałe przychody to 25 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 401 563 zł.
Zysk netto wyniósł 1 043 337 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 261 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 444 926 zł w 2020 roku.
• 2 094 239 zł w 2019 roku.
• 1 876 042 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 169 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 043 337 zł w 2020 roku.
• 851 157 zł w 2019 roku.
• 749 144 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Audio marketing wynosi 6 639 526 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
836 226 zł a 14 606 722 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 980 972 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 639 526 zł w 2020 roku.
• 5 492 762 zł w 2019 roku.
• 4 862 235 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Audio marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,05% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Audio marketing wyniosła 1 329 837 zł.
a
ktywa trwałe to 20 642 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 309 195 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 329 837 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 114 969 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 214 869 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 202 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 329 837 zł w 2020 roku.
• 1 124 691 zł w 2019 roku.
• 961 745 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 78%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 47%.
Marża netto wyniosła 43%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Audio marketing wyniosły 214 869 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 329 837 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 214 869 zł w 2020 roku
• 202 060 zł w 2019 roku
• 141 792 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2020 roku
• 18% w 2019 roku
• 15% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Audio marketing wykazała przychody na poziomie 2 444 926 zł.
Organizacja zarobiła 1 148 043 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 104 706 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 043 337 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3269 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 104 706 zł w 2020 roku
• 84 991 zł w 2019 roku
• 133 778 zł w 2018 roku