MAKE SENSE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000221987
NIP
1181739978
REGON
015760676

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
189 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,8 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZWYCIĘZCÓW, 39
Kod pocztowy
03-929
Rejestracja
2004-11-18
Rozpoczęcie działalności
2004-06-23
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
info@msmg.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Make Sense Media Sp. z o.o. to agencja marketingowa z siedzibą w Warszawie, którakoncentruje się na tworzeniu przyjemnej atmosfery w przestrzeniach sprzedaży poprzez nowoczesne strategie marketingowe, takie jak audiomarketing i marketing zapachowy. Oferując kompleksowe rozwiązania, firma dostarcza unikalne systemy komunikacji wizualnej, znane również jako digital signage, które mogą być zastosowane w różnych lokalizacjach, takich jak galerie handlowe, restauracje, hotele czy przychodnie zdrowia. Wyróżniającym się produktem są domki RFID dla dzieci, wyświetlające popularne bajki, które łączą rozrywkę z edukacją. Dzięki tym innowacyjnym rozwiązaniom Make Sense Media przyczynia się do zwiększenia sprzedaży oraz poprawy doświadczeń klientów w obiektach, w których działają. Agencja, obecna na rynku od 2004 roku, stale rozwija swoje usługi w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby branży, a jej misją jest dostarczanie kreatywnych i efektywnych rozwiązań dla klientów w Mazowieckiem i innych regionach.
W skrócie
  • Audiomarketing i marketing zapachowy
  • Systemy komunikacji wizualnej (digital signage)
  • Domki z ekranami dla dzieci z bajkami Disney'a
  • Kompleksowe rozwiązania dla galerii handlowych, restauracji i hoteli
  • Zwiększanie sprzedaży poprzez przyjemną atmosferę

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Make sense media osiągnęła 3 114 644 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 910 061 zł. Pozostałe przychody to 204 583 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 720 561 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 189 499 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 96 830 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 114 644 zł w 2022 roku.
• 3 313 781 zł w 2021 roku.
• 4 373 968 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 19 284 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 189 499 zł w 2022 roku.
• 35 138 zł w 2021 roku.
• 228 210 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Make sense media wynosi 3 768 869 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 934 441 zł a 7 786 610 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 226 413 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 768 869 zł w 2022 roku.
• 3 142 054 zł w 2021 roku.
• 4 594 784 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Make sense media wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,025% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,23% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Make sense media wyniosła 2 522 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 522 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 522 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 245 922 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 276 917 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 144 740 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 522 839 zł w 2022 roku.
• 2 196 973 zł w 2021 roku.
• 2 415 367 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Make sense media wyniosły 1 276 917 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 522 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 773 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 276 917 zł w 2022 roku
• 1 140 550 zł w 2021 roku
• 1 394 082 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
• 58% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Make sense media wykazała przychody na poziomie 3 114 644 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 211 096 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 21 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 189 499 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 866 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 597 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 23 303 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Make sense media wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Van Der Stam Lorenz posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Van Der Stam Katarzyna posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 16.05.2024 jest Van Der Stam Lorenz kontrolujący 80% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 18.06.2019 do 16.05.2024 był Van Der Stam Lorenz kontrolując 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 27.06.2017 do 18.06.2019 najwięcej udziałów posiadał Van Der Stam Lorenz Pieter. Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.