Organizacja Beauty brands concept osiągnęła 73 365 799 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 38 039 525 zł. Pozostałe przychody to 35 326 275 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 384 205 zł.
Zysk netto wyniósł 18 655 320 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -9 900 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 73 365 799 zł w 2021 roku.
• 31 003 096 zł w 2020 roku.
• 93 165 949 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 41 043 290 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 655 320 zł w 2021 roku.
• -26 626 490 zł w 2020 roku.
• -63 431 261 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Beauty brands concept wynosi 123 531 813 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 261 174 481 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 30 710 590 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 123 531 813 zł w 2021 roku.
• 20 668 731 zł w 2020 roku.
• 62 110 633 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beauty brands concept wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -1,886% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2021 roku.
• 1,04% w 2020 roku.
• 4,02% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Beauty brands concept wyniosła 326 873 525 zł.
a
ktywa trwałe to 158 721 066 zł.
a
ktywa obrotowe to 168 152 359 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 100 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 326 873 525 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -66 168 294 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 393 041 819 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 345 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 326 873 525 zł w 2021 roku.
• 293 661 245 zł w 2020 roku.
• 318 182 301 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -68.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Beauty brands concept wyniosły 393 041 819 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 326 873 525 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 120%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 331 197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 393 041 819 zł w 2021 roku
• 378 484 859 zł w 2020 roku
• 376 379 425 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 120% w 2021 roku
• 129% w 2020 roku
• 118% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Beauty brands concept wykazała przychody na poziomie 73 365 799 zł.
Organizacja zarobiła 20 668 609 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 013 289 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 655 320 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -641 695 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 013 289 zł w 2021 roku
• 3 048 110 zł w 2020 roku
• 3 296 679 zł w 2019 roku
Organizacja Beauty brands concept wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 2%.