BEAUTY BRANDS CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000374434
NIP
1251586587
REGON
142738307

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
335,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
46,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-9,7 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
30,9 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
LESZNOWOLA
Adres
UL. ŻYTNIA, 19
Kod pocztowy
05-506
Rejestracja
2010-12-30
Rozpoczęcie działalności
2010-12-30
Kapitał zakładowy
10100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beauty brands concept osiągnęła 46 408 353 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 45 260 985 zł. Pozostałe przychody to 1 147 368 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 54 926 424 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 9 665 439 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -15 585 865 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 46 408 353 zł w 2022 roku.
• 73 365 799 zł w 2021 roku.
• 31 003 096 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 17 921 941 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9 665 439 zł w 2022 roku.
• 18 077 651 zł w 2021 roku.
• -26 626 490 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Beauty brands concept wynosi 8,39 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Beauty brands concept wynosi 23,18 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 5 395 679 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 8 385 665 zł w 2022 roku.
• 2 482 670 zł w 2021 roku.
• -7 434 664 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 3 268 956 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 23 180 402 zł w 2022 roku.
• 17 197 549 zł w 2021 roku.
• 7 279 452 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Beauty brands concept wynosi 30 938 902 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 116 020 883 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -10 390 577 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 30 938 902 zł w 2022 roku.
• 121 221 138 zł w 2021 roku.
• 20 668 731 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beauty brands concept wynosi 1,43%. To oznacza, że firma ma szansę 1,43% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -2,128% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,43% w 2022 roku.
• 1,60% w 2021 roku.
• 3,78% w 2020 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Beauty brands concept charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji poprawił się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 911 433 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Beauty brands concept wyniosły 36 875 320 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 8% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -1 155 422 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 911 433 zł w 2022 roku
• 3 133 009 zł w 2021 roku
• 2 968 067 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Beauty brands concept wyniosła 335 094 232 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 165 910 025 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 169 184 107 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 100 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 335 094 232 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -76 411 402 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 411 505 634 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 637 311 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 335 094 232 zł w 2022 roku.
• 326 873 275 zł w 2021 roku.
• 293 661 245 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Beauty brands concept wyniosły 411 505 634 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 335 094 232 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 123%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 708 737 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 411 505 634 zł w 2022 roku
• 393 619 238 zł w 2021 roku
• 378 484 859 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 123% w 2022 roku
• 120% w 2021 roku
• 129% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beauty brands concept wykazała przychody na poziomie 46 408 353 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -7 605 444 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 2 059 995 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9 665 439 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -27% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -412 228 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 059 995 zł w 2022 roku
• 2 013 289 zł w 2021 roku
• 3 048 110 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beauty brands concept wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kasprzycki Wojciech posiada 200 udziałów, które stanowią 99% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 23.12.2021 jest Kasprzycki Wojciech kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 02.12.2021 do 23.12.2021 był Kasprzycki Wojciech kontrolując 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 15.03.2019 do 02.12.2021 najwięcej udziałów posiadał Vadret S.c. Sp.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 59%.