SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Zarządzanie procesami obsługi klienta w różnych branżach.
Organizacja i rozwój struktur sprzedaży oraz systemów motywacyjnych.
Doradztwo w zakresie Call Center oraz windykacji należności.
odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Zespół składający się z ekspertów z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży, obsłudze klienta oraz finansach, specjalizuje się w różnych branżach, takich jak nowoczesne technologie, telekomunikacja, szkolenia i doradztwo. PCMG prowadzi szeroki zakres działalności, obejmujący zarządzanie informacją gospodarczą oraz organizację i rozwój procesów sprzedaży oraz obsługi klienta. Dzięki swojemu doświadczeniu firma oferuje doradztwo oraz organizację sprzedaży, w tym tworzenie systemów motywacyjnych oraz planów rozwoju sieci sprzedaży zarówno w sektorach B2C, jak i B2B. PCMG ma szczególną znajomość obszarów obsługi klienta w branży telekomunikacyjnej, FMCG i finansowej, co pozwala na świadectwo wysokiej jakości usług. Specjalizują się w organizacji, doradztwie oraz zarządzaniu procesami obsługi, w tym w Call Center, Back Office, archiwizacji, windykacji, zarządzaniu należnościami oraz telemarketingu. Doświadczenie zdobyte w kraju i za granicą, a także bliska współpraca z liderami rynku, czyni PCMG partnerem w zakresie szkoleń i doradztwa na najwyższym poziomie.