E-CALL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000371448NIP
6412511109REGON
241795837
Podsumowanie
aktywa
1,4 mln
przychód
2,6 mln
zysk
703 tys.
wartość firmy
5,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
RUDA ŚLĄSKA
Adres
PIONIERÓW, 39
Kod pocztowy
41-711
Rejestracja
2010-11-29
Rozpoczęcie działalności
2010-11-26
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://e-call.pl
Email
e-call@e-call.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE BEZ ŻADNYCH OGRANICZEŃ. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Opis działalności:E-Call Polska to firma telekomunikacyjna, która rozpoczęła swoją działalność w 2005...roku. Specjalizuje się w dostarczaniu wszechstronnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla różnych sektorów, w tym dla przedsiębiorstw i instytucji. E-Call Polska wyróżnia się na rynku poprzez dostosowanie swoich usług do indywidualnych potrzeb klientów, co obejmuje zarówno zaawansowane rozwiązania głosowe, jak i pomoc w optymalizacji istniejących usług telekomunikacyjnych. Firma koncentruje się na tworzeniu niezawodnych systemów komunikacyjnych, które spełniają wysokie standardy jakości i efektywności. Dzięki swojemu doświadczeniu E-Call Polska zyskała zaufanie wielu klientów, oferując im kompleksowe usługi, które pozwalają na efektywną komunikację i zarządzanie procesami biznesowymi.
W skrócie
Dostarcza kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla firm i instytucji.
Specjalizuje się w usługach głosowych oraz optymalizacji usług telekomunikacyjnych.
Dostosowuje oferty do indywidualnych potrzeb klientów od 2005 roku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja E-call polska osiągnęła 2 625 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 625 845 zł. Pozostałe przychody to 31 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 922 638 zł.
Zysk netto wyniósł 703 207 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 122 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 625 876 zł w 2023 roku.
• 2 320 747 zł w 2022 roku.
• 2 601 722 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 65 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 703 207 zł w 2023 roku.
• 472 248 zł w 2022 roku.
• 839 540 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-call polska wynosi 5 546 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
983 507 zł a 9 844 902 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 356 822 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 546 920 zł w 2023 roku.
• 4 396 445 zł w 2022 roku.
• 6 328 401 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów E-call polska wyniosła 1 414 095 zł.
a
ktywa trwałe to 370 684 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 043 410 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 414 095 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 311 343 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 102 751 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 414 095 zł w 2023 roku.
• 1 376 028 zł w 2022 roku.
• 1 760 151 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E-call polska wyniosły 102 751 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 414 095 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 102 751 zł w 2023 roku
• 95 644 zł w 2022 roku
• 112 475 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E-call polska wykazała przychody na poziomie 2 625 876 zł.
Organizacja zarobiła 782 159 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 78 952 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 703 207 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3981 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 78 952 zł w 2023 roku
• 49 277 zł w 2022 roku
• 80 335 zł w 2021 roku