Organizacja Adcomms media i marketing group osiągnęła 3 230 753 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 230 753 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 226 022 zł.
Zysk netto wyniósł 4731 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 179 727 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 230 753 zł w 2018 roku.
• 2 051 026 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 572 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4731 zł w 2018 roku.
• -567 762 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Adcomms media i marketing group wynosi 49 tys. zł.
EBITDA Adcomms media i marketing group wynosi 49 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
614 705 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 48 846 zł w
2018 roku.
• -565 860 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
614 705 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 48 846 zł w
2018 roku.
• -565 860 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adcomms media i marketing group wynosi 2 172 758 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 076 883 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 805 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 172 758 zł w 2018 roku.
• 1 367 351 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adcomms media i marketing group wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -1,186% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2018 roku.
• 1,38% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adcomms media i marketing group wyniosła 731 627 zł.
a
ktywa obrotowe to 731 627 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 731 627 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -82 909 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 814 537 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -105 661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 731 627 zł w 2018 roku.
• 837 288 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 68.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -343.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adcomms media i marketing group wyniosły 814 537 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 731 627 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 111%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -190 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 814 537 zł w 2018 roku
• 1 005 450 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 111% w 2018 roku
• 120% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adcomms media i marketing group wykazała przychody na poziomie 3 230 753 zł.
Organizacja zarobiła 4731 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4731 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku