WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Creative media concierge osiągnęła 4 578 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 578 990 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 365 572 zł.
Zysk netto wyniósł 213 419 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 915 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 578 990 zł w 2022 roku.
• 1 277 257 zł w 2021 roku.
• 489 814 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 42 684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 213 419 zł w 2022 roku.
• 117 725 zł w 2021 roku.
• 78 437 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative media concierge wynosi 4 724 748 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
818 413 zł a 11 447 476 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 882 941 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 724 748 zł w 2022 roku.
• 1 980 752 zł w 2021 roku.
• 1 210 347 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative media concierge wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,067% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative media concierge wyniosła 1 940 494 zł.
a
ktywa trwałe to 1 023 356 zł.
a
ktywa obrotowe to 917 137 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 940 494 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 091 218 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 849 276 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 144 236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 940 494 zł w 2022 roku.
• 1 479 445 zł w 2021 roku.
• 1 295 527 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative media concierge wyniosły 849 276 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 940 494 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 849 276 zł w 2022 roku
• 601 646 zł w 2021 roku
• 535 452 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
• 41% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative media concierge wykazała przychody na poziomie 4 578 990 zł.
Organizacja zarobiła 234 526 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 107 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 213 419 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4221 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 107 zł w 2022 roku
• 11 643 zł w 2021 roku
• 7757 zł w 2020 roku
Organizacja Creative media concierge wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Beck Artur
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 04.09.2019 jest
Beck Artur
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.07.2010 do 04.09.2019
był Beck Investments
kontrolując 90% udziałów.